شناسهٔ خبر: 32386328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان:

۵۵۰ شکایت حوزه راهداری در استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت

سمنان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: طی سال ۹۷ و با هدف ارتقای خدمت رسانی به مردم، ۵۵۰ شکایت حوزه راهداری در استان مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی ظهر شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل راه داری استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته به ۵۵۰ شکایت در سامانه شهراه، رسیدگی شده است، تاکید کرد: این سامانه ویژه ارتقای خدمت رسانی به مردم در حوزه راهداری و حمل و نقل طراحی شده و مردم می‌توانند شکایات خود را به آدرس www.shahrah.mrud.ir اعلام کنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به شکایات حوزه راهداری و حمل و نقل با توجه به ابلاغ سیاست‌ها و تأکید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر حفظ حقوق صنفی شاغلان حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان و در راستای رعایت حقوق شهروندی رسیدگی می‌شوند.

رسیدگی به شکایات در اولویت

مدیرکل راهداری استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ شکایت سوی شهروندان و شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای در سامانه شهره ثبت شده است، تاکید کرد: رسیدگی به این شکایات در سال ۹۷ یکی از اولویت‌های اداره کل راهداری استان بود.

منصور کیایی با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک یکی از اهداف سامانه شهراه است، گفت: ثبت شکایات مردمی در این سامانه همچنین کاهش مراجعان به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ادارات تابعه شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان را منجر می‌شود که گامی برای افزایش رضایتمندی مردم خواهد بود.

وی افزود: برای منظور برقراری تعامل هرچه بهتر با شاغلان حمل و نقل جاده‌ای، رانندگان حوزه حمل و نقل جاده‌ای بین شهری می‌توانند هر گونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود در حوزه حمل و نقل جاده‌ای از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵)، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع‌رسانی www.۱۴۱.ir و صندوق پستی ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.

نظر شما