شناسهٔ خبر: 32386304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری کرج خبر داد

ابلاغ افزایش ۳۰ درصدی کرایه‌های اتوبوس و تاکسی در کرج

البرز - مجید استاد کاظمی از ابلاغ افزایش ۳۰ درصدی قیمت حمل و نقل عمومی از امروز در کلانشهر کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید استاد کاظمی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بنا بر لایحه ای که از سوی شهرداری کرج مبنی بر افزایش نرخ کرایه های خطوط تاکسی و اتوبوس به شورای شهر اسلامی ارائه شد و به تصویب رسید، مقرر شد تا کرایه تاکسی ها و اتوبوس های سطح شهر کرج ۳۰ درصد افزایش یابد.

وی با اعلام اینکه افزایش قیمت حمل و نقل عمومی از امروز ابلاغ می شود، گفت: میانگین  افزایش قیمت در اتوبوس ها ۱۵۰ تومان  و در تاکسی ها ۳۰۰ تومان خواهد بود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی براینکه آیا افزایش ۳۰ درصدی حمل و نقل عمومی بالا است یا خیر، گفت: قیمت کرایه های تاکسی و اتوبوس در کرج بسیار پایین است و این در حالی است که مبلغ افزایش ۳۰ درصدی کرایه ها رقم قابل توجهی نمی شود.

وی اضافه کرد: میانگین قیمت کرایه اتوبوس ها ۴۶۰ است که از امروز پس از ابلاغ ۶۰۰ تومان خواهد شد و به تاکسی ها نیز به طور میانگین۳۰۰ تومان اضافه خواهد شد.

استاد کاظمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در پایان سال گذشته ۳۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری کرج خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه شده است، گفت: این اتوبوس ها در دو خط یکی از میدان کرج به سمت میدان حصارک و دیگری از میدان شهید سلطانی به سمت بعثت مستقر شده وازآغاز سال جدید به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما