شناسهٔ خبر: 32386281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی دولت به خسارت دیدگان سیل زده

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور گفت :دولت به خسارت دیدگان سیل زده کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند.

صاحب‌خبر -

شیرکوند، معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  گرگان،ضمن بازدید از مناطق سیل زده در شهرستان کردکوی گفت: دولت به خسارت دیدگان سیل زده کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند.

شیرکوند: میزان و چگونگی خسارات وارد شده در بخش‌های گوناگون زیربنایی و اقتصادی از طریق مراجع رسمی قبل و بعد از عید به دفتر ریاست جمهوری ارسال شده است.

وی گفت:هدف از حضور در استان گلستان، دیدار با مردم آسیب دیده از سیل و بازدید میدانی از مناطق سیل زده و مشاهده میزان خسارات وارده است.

وی ادامه داد: سیل اخیر در اواخر سال گذشته روی داد و خسارات اولیه به دولت اعلام شده بود، در روز‌های نخست امسال چگونگی مساعدت به خسارت دیدگان در مرحله اول به تصویب رسید.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا در روز‌های آینده با ارسال گزارشات تکمیلی، دولت در حد مقدورات و بصورت پرداخت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم بهره‌ی بلند مدت به کمک آسیب دیدگان از سیل اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام /گ
 

صحبت های معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهوری درگلستان

برچسب‌ها:

نظر شما