شناسهٔ خبر: 32386214 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارسال دومین محموله کمک های مردمی و شهرداری تهران به مناطق سیل زده خوزستان

شهرداری تهران

نماینده شهرداری تهران در امدادرسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان از ارسال و توزیع 52 دستگاه خاور کمک های غیرنقدی مردم و شهرداری تهران به مردم سیل زده استان خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، شاپور رستمی در خصوص آخرین اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل زده خوزستان، گفت: در مرحله اول 35 دستگاه ماشین حامل کمک های شهروندان و شهرداری تهران به دست ما رسید و با توجه به هماهنگی که با فرمانداری، بخشداری و دهیاری انجام دادیم، توانستیم توسط نیروهای بسیج شهرداری تهران تمام مناطق روستایی را پوشش دهیم.

وی افزود: در مرحله دوم ۱۵ دستگاه خاور، اقلام اهدایی شهروندان تهرانی را به خوزستان حمل کردند. این اقلام پس از بسته بندی توسط هلی‌کوپتر، قایق و ماشین به دست مردم روستاها رسید.

نماینده شهرداری تهران در امدادرسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان با بیان اینکه هم اکنون ۵۲ دستگاه از ماشین های شهرداری در مناطق سیل زده خوزستان حضور دارند، عنوان کرد: تیم آتش نشانی شهرداری تهران هم در منطقه حضور دارد و با همکاری دیگر دستگاه ها در ترمیم سیل بندها و تخلیه آب همکاری می کند.

بنا براعلام شهرنوشت، رستمی عنوان کرد: تاکنون در ترمیم و ساخت سیل بند در سه محور برای امن شدن سوسنگرد کمک کردیم. در حال حاضر مشغول ایمن سازی سیل بند منطقه «سابله» هستیم که با ترمیم کامل این سیل بند مسیر سوسنگرد-بستان امن می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما