شناسهٔ خبر: 32386189 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قابل توجه علاقمندان؛

امروز آخرین فرصت شرکت در مسابقه ملی فناوری نانو/ مرحله اول رقابت ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود

طبق اعلام ستاد توسعه فناوری نانو امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در «مسابقه ملی فناوری نانو» است و مرحله اول این رقابت از ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام ستاد توسعه فناوری نانو آخرین مهلت ثبت‌نام و شرکت در بزرگترین رقابت علمی در حوزه فناوری نانو امروز به پایان می‌رسد. از این رو تمام دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقمند برای شرکت در مسابقه ملی فناوری نانو بایستی تنها امروز از طریق سایت آموزش فناوری نانو نسبت به ثبت‌نام مرحله اول اقدام کنند البته نهاد‌های ترویجی فناوری نانو در سراسر کشور هم ثبت‌نام حضوری افراد در مسابقه را انجام می‌دهند.

مسابقه ملی فناوری نانو رقابتی علمی میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند است که هرساله توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود. هدف از برگزاری مسابقه، افزایش آشنایی محققان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور، شناسایی برترین‌های این حوزه از فناوری، حمایت از آن‌ها و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی است.

این مسابقه در دو مرحله برگزار خواهد شد که اولین مرحله مسابقه به صورت آنلاین از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۸ در سایت آموزش فناوری نانو برگزار می‌شود و متقاضیانی که بتوانند حداقل نمره قبولی را در این آزمون کسب کنند واجد شرایط شرکت در مرحله دوم مسابقه ملی می‌شوند. مرحله دوم به صورت حضوری در شعب برگزاری آزمون در سراسر کشور در تاریخ ۲۸ تیرماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

نظر شما