شناسهٔ خبر: 32386132 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

بازدید روحانی از مناطق سیل‌زده استان لرستان و ایلام

رئیس جمهور با حضور در شهرستان پلدختر ضمن بازدید از این منطقه سیل زده، با توضیحات مسئولان و گفت و گوی صمیمانه با مردم غیور این شهرستان در جریان روند امدادرسانی، رفع مشکلات و میزان و نحوه امدادرسانی به مردم سیلزده قرار گرفت و بر ضرورت اتخاذ اقدامات لازم در جهت بازگشت هرچه زودتر روند زندگی عادی به این منطقه تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه و بلافاصله پس از شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان لرستان  عازم مناطق سیلزده پلدختر شد و از این منطقه که در اثر سیل و آبگرفتگی دچار خسارت شده بازدید کرد.

مردم پلدختر نیز با خوش آمدگویی، استقبال و قدردانی از الطاف ملت عزیز ایران و خدمت رسانی های شبانه روزی دولت و نیروهای مسلح  برای امدادرسانی، رفع آبگیری و گل و لای ناشی از سیل از معابر و منازل مسکونی، در گفت و گوی صمیمانه با روحانی، مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کردند و رئیس جمهور نیز دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.

 روحانی از روستای چم‌مهر بازدید کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در بازدید از روستای چم‌مهر ضمن گفتگوی صمیمانه با مردم این روستا و اطلاع از آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم، دستورات لازم را به وزیر کشور برای حل هر چه سریع‌تر مشکلات این بخش صادر و تأکید کرد: دولت تا اتمام بازسازی خرابی‌ها و جبران خسارات در کنار مردم مناطق سیل‌زده خواهد بود.

بازدید روحانی از روستای سیل زده شوره در استان ایلام

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در بدو ورود از سوی استاندار ایلام و نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مقامات و مسوولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور سپس از روستای سیل زده شوره از توابع بخش ماژین بازدید و با توضیح مسوولان این منطقه در جریان روند امداد رسانی، اسکان موقت و چگونگی خسارت‌های وارد شده به منازل، باغ‌ها، محل‌های نگهداری دام و طیور و زمین‌های کشاورزی این روستا و روستاهای همجوار آن قرار گرفت.

روحانی همچنین در فضایی صمیمی با اهالی روستای شوره گفتگو و پس از اطلاع از برخی مشکلات و کمبودهای موجود در این منطقه برای مردم ، دستورات لازم را به مسوولان مرتبط جهت تسریع در روند رسیدگی‌ها صادر کرد.

رئیس جمهور لرستان را به مقصد خوزستان ترک کرد

روحانی ظهر امروز پس از شرکت در جلسه مدیریت بحران و حضور در شهرستان سیل‌زده پلدختر، لرستان را به مقصد اهواز ترک کرد.

نظر شما