شناسهٔ خبر: 32386103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در بیش از 2 هزار مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با سراسر کشور پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در 2 هزار و 900 مدرسه استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی گفت: صبح امروز همزمان با سراسر کشور،  پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در 2 هزار و 900 مدرسه استان با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: سیل اخیر می‌خواهد به ما بگوید بخشندگی و مهربانی را از یاد نبریم که این بخشندگی و مهربانی از صفات خداوند است؛ مهربانی جزو لاینفک و جدایی‌ناپذیر زندگی هستند.

وی با اشاره به اینکه باید یاد بگیریم همیشه این مهربانی را داشته باشیم، تصریح کرد: ما با حضور در پویش سیل مهربانی‌ها به جهانیان ثابت می‌کنیم که در همه صحنه‌ها دست در دست هموطنانمان می‌گذاریم و به همدیگر کمک می کنیم.

قائدامینی ادامه داد: این سیل مهربانی فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان باید هم‌چنان استمرار داشته باشد تا مهربانی‌ها همه آلام و سختی‌های هموطنان عزیزمان در استان‌های سیل‌زده از بین برود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: امروز شما دانش آموزان در این پویش شرکت کردید، تا به همکلاسی‌های خود که در سیل اخیر آسیب دیده‌اند بگویید، ما هستیم و همه چیزهایی که در این پاکت های مهربانی جمع شدند به دست شما عزیزان می‌رسانیم؛ شادی‌هایمان را با شما تقسیم می‌کنیم.

انتهای پیام/68026/م

نظر شما