شناسهٔ خبر: 32385896 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

فراخوان جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی منتشر شد

جهاد دانشگاهی هنر با همکاری ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انتشار فراخوانی، پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی(فردا) را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این جشنواره در سطح ملی و با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاورد‌های کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی و با شعار «حمایت از تولید ملی» برگزار می شود که پنجمین فراخوان آن منتشر شد.

بر اساس این گزارش، جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار می‌شود.

بخش مسابقه شامل 2 گروه آزاد و دانشجویی برگزار خواهد شد و همه آثار تولیدی در چارچوب محورها و موضوعات مدنظر جشنواره در قالب‌های مستند، پویانمایی، گرافیک متحرک، فیلم‌های تبلیغاتی، مجموعه‌های مستند تلویزیونی و عکس می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

گروه آزاد نیز شامل فیلم‌های مستند، فیلم‌های پویانمایی و گرافیک متحرک، فیلم‌های تبلیغاتی (شامل آنونس، تیزر و نماهنگ)، مجموعه‌های مستند تلویزیونی در مورد صنعت و فناوری، بخش‌های موضوعی ویژه، عکس صنعتی (تک عکس، مجموعه) و عکس تبلیغاتی (تک عکس، مجموعه) است.

همچنین در گروه دانشجویی، متقاضیان می‌توانند علاوه بر 7 مورد فوق‌ در بخش مسابقه دانشجویی نیز به رقابت بپردازند که توضیحات بیشتر برای شرکت، در بخش مقررات فراخوان جشنواره آمده است.

جوایز هر یک از بخش های جشنواره به برگزیدگان تعلق می گیرد. همچنین نشان جشنواره به بهترین فیلم با موضوع حمایت از تولید ملی از سوی دبیر جشنواره اهدا می شود. بخش جنبی جشنواره نیز شامل دو بخش بین الملل و ویژه است.

دبیرخانه جشنواره در طول سال و در ایام برگزاری جشنواره ویژه‌ برنامه‌هایی نیز برای شرکت‌کنندگان جشنواره و علاقه‌مندان به سینمای مستند تدارک دیده است که تعدادی از آنها همچون بازدید هنرمندان و مستندسازان از مراکز و مجتمع های صنعتی و فناوری در حال انجام است و سایر موارد نیز متعاقباً اعلام می شود.

شروع ثبت‌نام در این رویداد از 20 فروردین ماه 98 آغاز شده و در 30 تیر ماه سال جاری این مهلت به اتمام می رسد. همچنین 15 شهریور ماه سال 98 آثار راه یافته به بخش مسابقه اعلام می شوند.

پنجمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی(فردا 15 تا 17 مهرماه 98 به مدت سه روز با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

169 / 159

نظر شما