شناسهٔ خبر: 32385887 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با تلاش شهرداری تهران؛

امدادرسانی به ۳ روستای محصور در سیل خوزستان

نماینده شهردار تهران در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده خوزستان: در حال حاضر ۵۲ دستگاه ماشین‌آلات سنگین شهرداری تهران در مناطق سیل‌زده حضور دارند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سایت شهرداری تهران، شاپور رستمی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده شهرداری تهران در مناطق سیل‌زده استان خوزستان، گفت: با توجه به امکاناتی که در این مدت ۱۰ روزه به سمت منطقه بسیج شده، همه همکاران ما در شهرداری تهران با تمام وجود مشغول به کمک‌رسانی هستند.

وی افزود: ما به‌جز بحث مربوط به مناطق شهری، در کوت سیدنعیم، ابوحمیظه، بستان و سوسنگرد اقدامات مربوط به خدمات شهری و مرمت سیل‌بند‌ها را انجام دادیم.

رستمی گفت: در حال حاضر نیز در مناطق روستایی مشغول به کمک‌رسانی هستیم، با توجه به تقسیم کاری که در فرمانداری دشت‌آزادگان صورت گرفت از هشت روستایی که در محاصره سیل هستند سه روستا که طبق آمار فرمانداری مجموعا حدود ۱۷۰ خانوار در آن‌ها حضور دارند، بر عهده ماست؛ بر این اساس، با هماهنگی استانداری تهران وظیفه خدمات رسانی، اقدامات مهندسی و سایر خدماتی که مورد نیاز است انجام می‌دهیم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه هم‌اکنون مجموعه ماشین‌آلات سنگین شهرداری تهران در سه روستا مشغول به کمک‌رسانی هستند، افزود: درحال حاضر ماشین‌آلات ما در منطقه سابله در مسیر سوسنگرد و بستان مشغول به فعالیت و مرمت سیل‌بند‌هاست.

رستمی گفت: در حال حاضر ۵۲ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهسازی مانند کمپرسی، لودر و سایر تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی در منطقه حضور دارند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با توجه به این اقدامات، به تدریج مسایل و مشکلات مردم را با توجه به اعلام نیاز‌هایی که می‌شود، رفع کنیم.

نظر شما