شناسهٔ خبر: 32385633 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

توسلی:

انجمن شیمی جدول تناوبی بین دانش‌آموزان توزیع می‌کند

رئیس شورای عالی انجمن شیمی ایران گفت: جدول‌های تناوبی جیبی برای استفاده شخصی بین دانش‌آموزان و دانشجویان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

عباس توسلی در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره برنامه‌های انجمن شیمی ایران در سال جهانی جدول دوره‌ای عنصرها گفت: در جلسات مختلف هیئت مدیره انجمن شیمی ایران درباره سال جهانی جدول دوره‌ای عنصرها صحبت‌های زیادی شده و برنامه‌هایی نیز در نظر گرفته شده است که می‌توان به برگزاری سخنرانی‌های متعدد توسط انجمن‌های شیمی دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف اشاره کرد. انجمن شیمی ایران همچنین استادانی را برای سخنرانی در این دانشگاه‌ها خواهد فرستاد.

استاد شیمی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: همچنین انجمن شیمی ایران در نظر دارد برای استفاده شخصی دانش‌آموزان و دانشجویان جدول‌های تناوبی جیبی بین آنها توزیع کند. همچنین انجمن جدول‌‌های تناوبی در سایز پوستر برای استفاده در آزمایشگاه‌ها و مدارس ارسال می‌کند.

رئیس شورای عالی انجمن شیمی ایرانعباس توسلی عنوان کرد: انجمن شیمی ایران از بدو تأسیس تاکنون درزمینه‌های مختلفی فعالیت کرده است. در سال‌های ابتدایی، این فعالیت‌ها محدود به تهیه اساسنامه و تثبیت ارگان‌های انجمن و برگزاری کنگره‌ها و سمینارهای علمی بود؛ اما در سال‌های بعد گسترده‌تر شد. برگزاری کنگره‌ها و سمینارهای علمی اصلی‌ترین فعالیت انجمن است و شاید بتوان گفت که پیوسته‌ترین زمینه فعالیت در انجمن بوده است.

انتهای پیام/4107/4021/

 

نظر شما