شناسهٔ خبر: 32384434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول کانون‌های مساجد شهرستان ملایر

اجرای طرح ۳۱۳ در شهرستان ملایر

گودرزی گفت: طرح ۳۱۳ در شهرستان ملایر همزمان با روز نیمه شعبان برگزار می‌‌شود.

صاحب‌خبر -

قاسم گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  ضمن تبریک  اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام عصر(عج)  گفت: همزمان با نیمه شعبان در همه کانون‌های مساجد شهرستان ملایر  جشن‌های نیمه شعبان برگزار می‌شود

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ملایر با بیان  اینکه در حال حاضر 73 کانون فعال فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان ملایر فعالیت دارند گفت: این کانون‌ها در طول سال و ایام مناسبتی، برنامه‌های مختلفی را دارند.

وی با اشاره به اینکه در نیمه شعبان کانون‌های مساجد جشن نیمه شعبان، پخش شیرینی، برگزاری برنامه‌هعای فرهنگی، مولودی خوانی و.. را دارند گفت: قرائت دعای شعبانیه، و همچنین احیای شب نیمه شعبان از دیگر برنامه‌ها در اکثر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد ملایر است.

وی همچنین  از اجرای چهاردهمین دوره طرح 313 در ملایر همزمان با روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: ابن برنامه  به همت هیات عاشقان بقیع و کانون فرهنگی، هنری صاحب الزمان (عج) مهدیه ملایر  و همکاری شهرداری، شورای شهر، مرکز چاپ ترنج  و.. برگزار می‌شود.

گودرزی  افزود:  این طرح شامل ختم 313 صلوات،   313 ختم کامل قرآن، 6 میلیون 260 هزار ختم گل صلوات ، 313 هزار دعای فرج و 313 هزار دعای عهد قرائت می‌شود. و هدف اتز قرائب این ختم‌ها   برای سلامتی امام زمان است

 وی اضافه کزد: علاقمندان برای حضور در طرح 313 می‌توانند به مساجد و چادری که در پارک چمران در نظر گرفته شده مراجعه کنند.

 وی گفت: مراسم قرعه کشی طرح 313 و جشن نیمه شعبان غروب روز ولادت حضرت مهدی(عج) در سالن الغدیر با سخنرانی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و پخش زنده از شبکه استانی همدان برگزار و به برندگان جوایز نفیس از جمله سفر به کربلای معلی ، کارت هدیه و... اهدا می شود.

 مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ملایر همچنین  از برگزاری جشن همدلی در دوم اردیبهشت ماه در سینما فرهنگیان ملایر خبر داد و گفت: این جشن نیز با همکاری گروه‌های موسیقی ملایر و هنرمندان تئاتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر  با فروش بلیط  برگزار می‌شود که  همه در آمد اجراها برای کمک به سیل زدگان در کشور اهدا خواهد شد.

نظر شما