شناسهٔ خبر: 32383529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ایسکو: گزینه اصلی یووه برای پست بازی‌ساز

کالچیو مرکاتو مدعی شد باشگاه ایتالیایی یوونتوس به دنبال جذب ایسکو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید بوده و عزم خود را برای جذب این هافبک جنجالی رئال جزم کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا با شکست در مقابل آژاکس آمستردام، غول بزرگ فوتبال ایتالیا که برای کسب هشتمین عنوان قهرمانی پیاپی خود در سری آ تنها به یک امتیاز دیگر نیاز دارد از هم‌اکنون به فکر تقویت کادر بازیکنان خود در فصل آینده است و به ادعای کالچیو مرکاتو، ایسکو، ستاره ناراضی رئال مادرید یکی از هدفهای اصلی یووه در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

 

 

یوونتوسی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که به جز پیانیچ هیچ بازی‌ساز دیگری در اختیار ندارند. آندره‌آ پیرلو که در فاصله سالهای 2011 تا 2015 بازی‌ساز اصلی یووه بود اخیرا گفته بود یوونتوسی‌ها باید فوراً ایسکو را به تورین بیاورند.

 

فابیو پراتیچی و دیگر مدیران ارشد یووه مدتی است ایسکو را به دقت زیر نظر گرفته و خود را برای جذب او آماده کرده‌اند ولی می‌دانند که باشگاه‌ ثروتمند منچسترسیتی هم خواهان انتقال او به انگلیس است.

 

ولی با توجه به تغییر و تحولات گسترده‌ای که انتظار می‌رود رئال مادرید در تابستان پیش رو از سر بگذراند و ورود احتمالی اریکسن از تاتنهام و هازارد از چلسی به این تیم، باعث می‌شود ایسکو در صورت ماندن در رئال به احتمال زیاد بخش اعظم فصل را نیمکت‌نشین باشد و همین احتمال خروج او از مادرید را تقویت می‌کند.

 

 

نظر شما