شناسهٔ خبر: 32382989 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

ذوالفقاری در گفتگو با آنا:

هواداران حق دارند ناراضی باشند/ تکرار اتفاقات فصل‌های قبل

سرپرست اسبق تراکتورسازی گفت: این پنجمین فصل متوالی است که تراکتورسازی در هفته‌های آخر نتیجه نمی‌گیرد و هواداران حق دارند از این شرایط ناراضی باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ایوب ذوالفقاری در گفتگو با آنا درباره شرایط تراکتورسازی در هفته‌های اخیر و نتایجی که سبب دور شدن تراکتورسازی از صدر جدول لیگ برتر فوتبال شده است، اظهار کرد: زحمات زیادی برای تراکتورسازی کشیده شده است، همان طوری که در فصل‌های قبل هم چنین شرایطی وجود داشت و تراکتورسازی همواره در بین مدعیان لیگ قرار داشت اما اتفاقات حاشیه‌ای هفته‌های پایانی لیگ سبب شد که تیم نتیجه نگیرد.

وی افزود: این پنجمین فصل متوالی است که تراکتورسازی با وجود داشتن عملکرد خوب در طول فصل، در هفته‌هایی که نیاز به کسب امتیاز در مسابقات خود دارد، در برابر حریفانی متوقف می‌شود که کسی انتظار آن را ندارد. شکست مقابل سپیدرود در هفته گذشته و باخت در برابر پیکان در روز گذشته، نمونه‌ای از شکست‌های ذکر شده بود.

سرپرست اسبق تراکتورسازی تصریح کرد: از مسئولان استانی انتظار می‌رود که به داد این تیم برسند. هر چند که اکنون زنوزی به‌عنوانِ نفر اول باشگاه شناخته می‌شود، اما کارخانه تراکتورسازی کنار کشیده و لازم است که همه در کنار هم، دست‌به‌دست هم دهند تا تیم نتیجه بگیرد.

ذوالفقاری درباره اعتراضات طرفداران تراکتورسازی خاطرنشان کرد: هواداران حق دارند که از عملکرد بازیکنان ناراضی باشند. تا چه زمانی می‌توانند صبوری به خرج دهند؟ به هر حال تراکتورسازی نماد یک استان به‌شمار می‌رود و طبیعی است که انتظارات از این تیم زیاد باشد.

وی درباره نتایج تراکتورسازی در دو بازی اخیر لیگ گفت: درباره مسائل فنی باید سرمربی تیم صحبت کند. به هر حال جرج لیکنز همان مربی است که تیم با او صاحب پنج برد پیاپی شد اما اکنون دو هفته است که تیم نتیجه نگرفته است.

سرپرست اسبق تراکتورسازی در خاتمه اذعان کرد: تراکتورسازی هنوز هم شانس قهرمانی دارد و امیدواریم مشکلات این تیم هر چه زودتر حل شود. به هر حال امیدواریم که در هفته‌های آینده تیم دوباره به شرایط قبلی بازگردد و بردهای خود را از سر گیرد.

انتهای پیام/4048/4128/

نظر شما