شناسهٔ خبر: 32382834 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازتاب حضور تیم نوجوانان والیبال در ایتالیا/ وکیلی: ایتالیا یکی از بهترین لیگ‌های دنیا را دارد

خبرگزاری گاتزتینو در چند گزارش جداگانه به بازتاب حضور نوجوانان ایران در میان ۳۲ تیم شرکت‌کننده در تورنمنت دوستانه این کشور پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، حضور نوجوانان ایران در تورنمنت تدارکاتی ایتالیا با بازتاب خوبی در این کشور همراه شده است. در یکی از این گزارش‌ها از محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان به عنوان فردی که در ایران کارخانه بازیکن‌سازی دارد، یاد شده است.

سرمربی تیم نوجوانان ایران در مصاحبه با «گاتزتینو» هدف‌گذاری خود را از حضور در این تورنمنت، شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم دانست. 

وکیلی هدف اصلی خود را در کسوت سرمربی نوجوانان ایران، بازیکن‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان خواند. در ادامه، خبرنگار گاتزتینو به این امر اشاره کرد که در سوابق بازیکنان تیم کنونی، نام شما دیده می‌شود و بازیکنان بزرگسال در مصاحبه‌های خود همواره از شما به عنوان بهترین مربی پایه خود یاد می‌کنند. 

وکیلی پس از اشاره گاتزتینو به میانگین بالای قدی تیم نوجوانان و قامت ۲.۱۷ سانتی رضا محمودآبادی در ادامه گفت: میانگین قدی تیم نوجوانان در حال حاضر به ۲.۱ رسیده است. 

خبرنگار گاتزتینو از وکیلی پرسید که آیا لیگ سری‌آ را به بازیکنان خود توصیه می‌کنید که با پاسخ مثبت سرمربی نوجوانان روبه‌رو شد: «ایتالیا یکی از بهترین لیگ‌های دنیا را در اختیار دارد که بهترین بازیکنان دنیا جذب آن می‌شوند».

تورنمنت نوجوانان ایتالیا شنبه ۳۱ فروردین به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/س

نظر شما