شناسهٔ خبر: 32381924 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انصاری‌فرد آینده‌ای در ناتینگهام فارست ندارد

یک رسانه انگلیسی با انتشار گزارشی نوشت مهاجم ایرانی تیم ناتینگهام فارست با روند فعلی هیچ آینده‌ای در این تیم ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت Footballleagueworld انگلیس با انتشار گزارشی درباره وضعیت کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان در تیم ناتینگهام فارست نوشت این بازیکن در تیم مارتین اونیل آینده‌ای ندارد.

این سایت نوشت: شاید کریم انصاری‌فرد توانسته باشد به لحاظ جسمی ناتینگهام فارست را تقویت کند، اما زمان برای او جهت حفظ خود در فوتبال انگلیس رو به پایان است. فصل ناتینگهام فارست طبق برنامه پیش نرفته است و این تیم نتوانست خود را به بازی‌های مرحله پلی‌آف چمپیونشیپ جهت کسب سهمیه لیگ برتر برساند.

تغییر مربی چند ماه پیش که طی آن مارتین اونیل جایگرین آیتور کارانکا شد، جواب نداده و سرمربی سابق ایرلند هم اکنون از جانب افرادی در ناتینگهام تحت فشار‌قرار گرفته است.

ناتینگهام فارست تابستان گذشته بازیکنان زیادی خرید و انتظار می‌رفت برای حضور در جمع ۶ تیم برتر جدول رده‌بندی چمپیونشیپ بجنگد و یکی از بازیکنان جدیدی که سال ۲۰۱۸ به تیم اضافه شد، کریم انصاری‌فرد بود که از المپیاکوس به این تیم پیوست. اما مهاجم ایرانی به دلیل مصدومیت‌ها که او را از تیم دور نگه داشت در فارست موفق نبود و فقط یک گل به ثمر رساند.

انصاری فرد هفته گذشته با انتشار عکسی از تمرین خود در سالن در اینستاگرام، نشان داد که از بودن در تیم لذت می‌برد و بازگشتش به دوران آمادگی دور از دسترس نیست، اما ما اطمینان نداریم که این امر در آینده کریم انصاری‌فرد در این تیم تاثیری داشته باشد، با توجه به این که فقط ۳ بازی تا پایان فصل باقی‌مانده است.

شاید این بازیکن ایرانی از تغییرات فراوان در تیم خیلی متضرر شده است. در صورتی که مارتین اوینل در طول حضور خود روی نیمکت قرمز‌ها چیزی در او نبیند، آن وقت در فصل تابستان عذر او را خواهد خواست.

تردیدی در توانمندی‌های مهاجم ۲۹ ساله ایرانی نیست. او در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز بازی کرد. شاید با وجود گلزنی‌های فراوان کریم انصاری‌فرد در دیگر باشگاه ها، ناتینگهام فارست مورد مناسبی برای او نباشد.

بیشتر بخوانید:

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد

واکنش سرمربی ناتینگهام فارست به حضور انصاری‌فرد در تیم زیر ۲۳ ساله‌ها

انتهای پیام/

گزارشی درباره آینده کریم انصاری فرد

نظر شما