شناسهٔ خبر: 32380248 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری جلسه ارزیابی وضعیت توسعه دولت الکترونیکی در دستگاه های اجرایی استان

جلسه بررسی ارزیابی وضعیت توسعه دولت الکترونیکی در دستگاه های اجرایی با حضور بازرسان میز خدمت سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس و سازمان فاوا شهرداری شیراز در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس برگزار شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مهرداد سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در این جلسه ضمن تبیین و تشریح وظایف و برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه توسعه دولت الکترونیک، به معرفی نقش سازمان ها و دستگاههای همکار در این حوزه از جمله سازمان اداری و استخدامی پرداخت.

وی در ادامه به  تشریح مفاد و تعاریف گذرگاه خدمات دولت یا GSB (بستر نرم افزاری مرکز تبادل یکپارچه اطلاعات) به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه زیرساخت دولت الکترونیکی و همچنین یکی از شاخص های مهم ارزیابی وضعیت الکترونیکی نمودن استعلامات بین دستگاهی اشاره و به سوالات و ابهامات اعضای جلسه از جمله بازرسان میز خدمت دستگاههای اجرایی استان پاسخ داد.
مدیرکل ICT فارس همچنین در راستای آشنایی بازرسان و همکاران این حوزه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور ارزیابی بهتر دستگاه های اجرایی در سال 97، توضیحاتی پیرامون شبکه ملی اطلاعات، گذرگاه خدمات دولت و چگونگی اتصال دستگاه ها به شبکه ملی اطلاعات ارائه کرد.

نظر شما