شناسهٔ خبر: 32379579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

مهاجم الاهلی عربستان به دیدار مقابل پرسپولیس می‌رسد

صاحب‌خبر -
مهاجم سوری الاهلی عربستان با رفع مصدومیت می‌تواند مقابل پرسپولیس ایران بازی کند.
قاتل علی بیرو مقابل پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد. سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، در صدد پیروزی در امارات هستند اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند. ستاره اصلی الاهلی، عمر السوما، مهاجم ۳۰ ساله سوری است که در پست مهاجم بازی می کند و پس از دیدار رفت برابر نماینده ایران دچار مصدومیت جزیی شد اما با رفع مصدومیت می‌تواند مقابل شاگردان برانکو بازی کند.

او در چارچوب رقابت های لیگ برتر عربستان، امشب (جمعه) در ترکیب تیمش رو در روی الوحده قرار گرفت و تا پایان نیمه اول توانست یک بار گلزنی کند. 

به جز آخرین تقابل بیرو و سوما که دروازه بان ایرانی موفق به ثبت کلین شیت شد، در تقابل‌های اخیر این ۲ بازیکن، مهاجم سوری موفق به گلزنی به علیرضا بیرانوند شد و در صدد است تا دوباره این کار را انجام دهد. در سال ۲۰۱۷ و در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در همان سال و در مرحله یک چهارم نهایی سوما به بیرو گلزنی کرده بود.

گفتنی است، پرسپولیسی ها برای این دیدار محرومی ندارند اما محمد انصاری و شایان مصلح مصدوم هستند و به این دیدار نمی رسند. ماریو بودیمیر، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی نیز مصدومیت شان برطرف شده و همراه با تیم به دبی خواهند رفت اما به جز مهاجم کروات، ۲ بازیکن دیگر در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما