شناسهٔ خبر: 32378547 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عامل اُفت تراکتورسازی تبریز چه بود؟ / بی‌تجربگی مالک یا خونسردی سرمربی؟

تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی برابر پیکان شکست خورد که سوء مدیریت در این باخت تاثیر داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از اتفاقات رخ داده در بازی با سپیدرود رشت و کنار گذاشتن محسن فروزان نتیجه بازی با پیکان را مقابل هواداران خود واگذار کرد تا مشخص شود که سوء مدیریت چه بلایی بر سر تراکتورسازان آورده است.

تراکتورسازی در حالی برابر پیکان شکست خورد که دیگر فروزانی هم درون دروازه نبود تا مالک باشگاه با اتهام تبانی، شرط بندی و مهندسی نتایج بر تصمیمات غلط مدیریتی اش سرپوش بگذارد.

تراکتوسازان بعد از بازی با سپیدرود دچار حاشیه شدند و فروزان به علت دریافت گل‌های مشکوک تا تشکیل کمیته انضباطی از این تیم تبریزی کنار داشته شد. مسئولان تراکتورسازی بعد از این اتفاقات سعی کردند که حواشی را از تیم خود دور کنند و حتی زنوزی جلسه‌ای با اعضای تیم قبل از بازی با پیکان برگزار کرد تا حواشی را مدیریت کند، اما با همه این تدابیر تراکتورسازی جلوی تماشاگران خود دومین شکست متوالی خود را متحمل شد.

سرخپوشان تبریزی در بازی با پیکان بار دیگر از اشتباه دروازه‌بان خود ضربه خوردند و محمدرضا اخباری که مدت‌ها در درون دروازه قرار نگرفته بود جایگزین فروزان شد. اخباری با وجود حمایت هواداران تبریزی برابر پیکان ضعیف ظاهر شد و با اشتباهی که در دفع توپ داشت باعث شد که دروازه اش توسط مهاجم پیکان باز شود و تراکتور با همین تک گل شکست بخورد.

عامل اُفت تراکتور سازی تبریز چه بود؟/ بی تجربگی مالک یا خونسردی سر مربی؟

این دومین بار است که تراکتورسازی با اشتباه دروازه‌بان خود شکست می‌خورد و لیکنز سرمربی تراکتورسازی باید تدابیری در نظر می‌گرفت تا این نقطه ضعف تیمش را برطرف کند. علاوه بر این بازیکنان تراکتورسازی بعد از اتفاقات رخ داده تمرکز لازم را نداشتند و در بازی با پیکان نتوانستند بازی خوبی ارائه بدهند و در نهایت برای دومین بازی متوالی شکست خوردند.

زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی برای قهرمانی این تیم تبریزی هزینه‌های زیادی کرد، اما این هزینه‌ها هیچ دستاوردی برای سرخپوشان تبریزی نداشته است. زنوزی ستاره‌های زیادی خریداری کرد، اما همین بازیکنان هم نتوانستند تراکتورسازی را از بحران خارج کنند. علاوه بر این هواداران خشمگین تراکتورسازی منتظر تصمیم مسئولان نماندند و خودشان به زمین مسابقه رفتند و حکم را در زمین با درگیری با بازیکنان و سیلی به شجاعی اجرا کردند.

وضعیت تراکتورسازی نشان می‌دهد که پول زنوزی به تنهایی نمی‌تواند برای این تیم تبریزی کارساز باشد. به نظر می‌رسد که تراکتورسازی به سرنوشت استیل آذین دچار شود چرا که استیل آذین هم با وجود هزینه‌های زیاد به علت سوء مدیریت از فوتبال ایران محو شد.

عامل اصلی اُفت تراکتور در ۲ بازی اخیر شاید در ابتدا انگیزه سپیدرودی‌ها برای بقا و یک بازی بسیار هجومی از این تیم بود. تراکتور بعد از باخت نیاز به یک آرامش روحی داشت که مالک این باشگاه با سر و صدای زیاد این موضوع را به فراموشی سپرد تا در ادامه تیم فوتبال تراکتور تبریز بازی با پیکان را هم از دست بدهد و به نوعی از کورس قهرمانی جا بماند.

جمع کردن تیمی که یک بازی از پیش برده را به سپیدرود باخته بود کار دشواری است و نیاز به اندکی تجربه داشت و تعجب می‌کنیم اگر زنوزی این تجربه را نداشت سرمربی بلژیکی این تیم چطور نتوانست این بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده ادامه لیگ و البته بازی با پیکان کند.

از سوی دیگر رفتار روز گذشته هواداران تراکتورسازی تبریز با باتجربه‌های تیم همچون شجاعی و دژاگه پسندیده نبود و این همه تلاش برای رسیدن به کورس قهرمانی در یک شب بدست نیامده که در یک شب و یک باخت به فراموشی سپرده شود و تمام ارادت پر شور‌ها به خشم تبدیل شد.

عامل اُفت تراکتور سازی تبریز چه بود؟/ بی تجربگی مالک یا خونسردی سر مربی؟

بازی فوتبال برد و باخت دارد و باید هر ۲ را کنار هم خواست. فرهنگ هواداری در روز‌های پیروزی و شکست حمایت است و هیچ تیمی همیشه نمی‌تواند پیروزی باشد و به اصطلاح فوتبالی‌ها توپ گرد است و باید کمی جنبه باخت را به هواداران تراکتورسازی تبریز تزریق کرد و این وظیفه مالک این تیم و سرمربی با تجربه آن‌ها است.

بیشتر بخوانید:

 تراکتورسازی صفر - پیکان یک / دومین شکست متوالی سرخپوشان اینبار در تبریز

احتمال محرومیت تماشاگران تبریزی

بازیکنان تراکتور و پیکان از ورزشگاه خارج شدند

انتهای پیام/ 

پول‌های زنوزی دستاوردی برای تراکتورسازی نداشت

نظر شما