شناسهٔ خبر: 32376918 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| پیگیری فارس به نتیجه رسید/ ابلاغ مجدد بخشنامه حجاب و عفاف در دانشگاه امیرکبیر

روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که شورای فرهنگی این دانشگاه، مجدد بخشنامه حجاب و عفاف را برای دانشجویان و کارکنان ابلاغ کرده است و بر اساس آن همه ملزم به رعایت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها مطرح کنند تا خبرنگاران این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع عدم توجه حراست دانشگاه امیرکبیر به وضع حجاب بانوان  را مطرح کرده و خواستار گفت‌وگو با مسؤولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر  شدند که خبرنگاران بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پیگیری خبرگزاری فارس درباره موضوع عدم توجه حراست دانشگاه امیرکبیر به وضع حجاب بانوان اعلام کرد: « شورای فرهنگی دانشگاه، مجدد بخشنامه حجاب و عفاف را برای دانشجویان و کارکنان  این دانشگاه ابلاغ کرد که بر اساس آن همه ملزم به رعایت آن  هستند. تاکنون موردی از بد حجابی میان دانشجویان مشاهده نشده است و چنانچه موردی مشاهده شود مسئولان حراست دانشگاه همواره بر این امر نظارت دارند و تذکرات لازم داده می‌شود، دانشگاهیان فرهیخته و فهیم پلی تکنیک همواره در بحث رعایت حجاب و عفاف پیش قدم بوده و هستند.

انتهای پیام/

نظر شما