شناسهٔ خبر: 32376144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شب وداع با سید جانبازان در محل قرار عاشقی شهدا+ فیلم

مراسم شب وداع با شهید حاج سیدحسین آملی در حسینیه عاشقان کربلای ساری با حضور اقشار مختلف مردم مازندران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسینیه عاشقان کربلا ساری غیر از اینکه محل برگزاری مراسم‌های مذهبی در شهرستان ساری است، محل قرار عاشقی بسیاری از شهدا و ایثارگران برای اعزام به جبهه‌ها بوده است.

این محفل نورانی جمعه شب میزبان شهید حاج سید حسین آملی رزمنده دفاع مقدس بود که 35 سال درد و رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس را به جان خرید و نماد ایستادگی و مقاومت بوده است.

 

 

این شهید گرانقدر صبح روز پنج شنبه عزم کوی دوست کرده به جمع یاران شهیدش پیوست تا بار دیگر سند رشادت و ایثارگری‌اش را با پیوستن به یاران شهیدش به رخ جهانیان بکشد و پرونده عاشقی خویش را تمام و کمال ببندد.

مردم استان مازندران هم به پاس قدردانی از ایثار و رشادت این جانباز شهید سنگ تمام گذاشته و با حضور خود در حسینیه عاشقان کربلا اثبات کردند که دانش‌آموزان مکتب ایثار و شهادت هستند و با جان و دل پای درس عاشقی می‌نشینند.

 

 

مراسم شب وداع با پیکر شهید حاج سید حسین آملی در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد و مراسم تشییع پیکر این شهید عزیز قرار است از ساعت 9 صبح امروز از امامزاده یحیی ساری پس از اقامه نماز برگزار و در گلزار شهدای ملامجدالدین به خاک سپرده شود.

شهید حاج سید حسین آملی در منطقه جنگی مریوان به درجه جانبازی نائل آمده است و 35 سال درد دوری از شهدا را به جان خریده است.

از این شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/86004/ع

نظر شما