شناسهٔ خبر: 32375156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

حوادث کوتاه از کشور

صاحب‌خبر -

    
    قتل با اسلحه
خرم‌آباد- خبرنگار کیهان: چهار نفر در خرم‌آباد و الشتر قربانی اختلاف خانوادگی و نزاع محلی شدند.
پدری و پسرش سوار برخودرو، در یکی از خیابان‌های الشتر مورد تهاجم افراد مسلح شدند که هر دو آنها بر اثر شلیک گلوله جان باختند.
جست‌وجو برای شناسایی قاتل یا قاتلین توسط پلیس ادامه دارد.
بر پایه این گزارش در حادثه دیگری، اختلاف خانوادگی موجب شد مردی از ساکنان مجتمع هزاردستگاه خرم آباد به نام«سعید- ق» حدودا 55 ساله با استفاده از اسلحه، همسرش به نام «فرناز- خ » را با شلیک چندین گلوله از ناحیه سر به قتل رساند و پس از آن با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.
کشف کالای قاچاق
 اراک- خبرنگار کیهان:  فرمانده انتظامی شازند از کشف ۷۰ عدد سیلندر گاز یخچال قاچاق در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ محمد عقیل سلگی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان شازند ۷۰ عدد سیلندر گاز یخچال قاچاق را به ارزش سیصد و پنجاه میلیون ریال کشف کردند.
 وی افزود: این کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند به دست آمد و راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
اختلاف مالی مرگبار
همدان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی تویسرکان از قتل جوان 31 ساله بر اثر خفگی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد معصومی گفت: در روستای مبارکه‌آباد تویسرکان، قاتل در یک فرصتی که مقتول را تنها می‌یابد وارد خانه وی شده و او را با وارد کردن ضربات دسته هاون مجروح و سپس وی را خفه می‌کند.
وی افزود: قاتل پس از ارتکاب قتل به شهر کنگاور رفته و از آنجا قصد خروج از کشور را داشت که دستگیر شد. وی علت قتل را اختلاف مالی ذکر کرد.
پرتاب لاستیک خودرو حادثه آفرید
آبیک – خبرنگار کیهان :بر اثر  ‏دررفتگی ناگهانی لاستیک سواری پژو که در لاین شمالی  در آزاد راه قزوین - کرج در حال تردد بود باعث مرگ راننده دیگری در لاین مقابل شد.
 ‏این حادثه مقابل کارخانه سیمان آبیک به وقوع پیوست و در اثر پرتاب لاستیک پژو به شیشه جلو خودرو سواری سمند که در  لاین جنوبی در حال حرکت بود باعث مرگ احمد راننده مرد ۳۵ ساله این خودرو شد .
قاچاق سوخت
  یزد- خبرنگار کیهان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از کشف سوخت قاچاق خبر داد.
سرهنگ «محمدرضا مزیدی» گفت: ماموران پلیس استان یزد هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یکدستگاه تریلی نفتکش «اسکانیا» را که از مرکز کشور عازم زاهدان بود به ظن قاچاق متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از بررسی اسناد، مدارک و بارنامه خودرو متوجه شدند، این تریلی نفتکش حامل 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که به همین منظور خودرو توقیف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این محموله سوختی کشف شده را یک میلیارد و 550 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.
همچنین به گزارش خبرنگار کیهان از تبریز 40 هزار لیتر نفت سفید در ممقان توسط نیروهای انتظامی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.
کلاهبرداران در دام پلیس
قزوین- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای در این استان خبر داد.
سرهنگ «‌مهدی حاجیان» گفت: درپی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری و فروش واحدهای آپارتمانی و مغازه به چندین نفر و با توجه به اینکه اکثر مال‌باختگان از قشر کارگر و زحمتکش بودند با تشکیل یک کارگروه ویژه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: با تلاش فنی ماموران پلیس آگاهی هویت یکی از متهمان در قزوین شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با اقدامات فنی متهم دیگر نیز در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و طی یک اقدام ضربتی در استان تهران دستگیر شد.
سرهنگ حاجیان خاطرنشان کرد: متهمان به مبلغ حدودا شش میلیارد ریال از طریق فروش یک واحد آپارتمانی به چندین نفر اعتراف کردند.
قاچاق سیلندر گاز
 زاهدان- خبرنگار کیهان : فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف 300 عدد سیلندر گاز قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمد آذر کیش گفت: پلیس یکدستگاه کامیون که تعداد 300 عدد سیلندر گاز 11 کیلویی بدون مدارک گمرکی قصد انتقال به مرز را داشت توقیف و سیلندرهای قاچاق را ضبط  کرد.
وی ارزش ریالی این سیلندرها را 210 میلیون ریال برآورد کرد.
توقیف مواد مخدر
تبریز- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی از کشف 330 کیلوگرم مواد مخدر در این استان خبر داد.
سرتیپ حسین عبدی گفت: با اجرای طرح نوروزی علاوه بر کشف مواد فوق، موفق به توقیف 30 خودرو، بازداشت 64 قاچاقچی شد.
وی اضافه کرد: همچنین در این مدت 74 میلیارد ریال کالای قاچاق نیز کشف و ضبط شد.
حادثه رانندگی یک کشته گرفت
اراک- خبرنگار کیهان: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون هوو یک کشته و دو مجروح برجا گذاشت.
این حادثه رانندگی در کیلو متر ۳۵ لاین غربی اتوبان ساوه- تهران به وقوع پیوست که طی آن راننده سواری در دم جان باخت و دو سر نشین دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال یافتند. کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون را علت وقوع حادثه اعلام کرد.
طوفان قربانی گرفت
همدان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی همدان گفت: بر اثر وزش باد شدید یک اصله درخت داخل منزلی بر روی دیوار سقوط کرد و باعث ریزش دیوار این منزل شد.سرهنگ جمشید باقری افزود: بر اثر ریزش این دیوار بر روی دختر هشت ساله‌ای که از کنار دیوار عبور می‌کرد دختر جان سپرد.
مرگ موتورسوار
زاهدان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور کوچو- تلنگ خبر داد. سرهنگ بهروز لامعی گفت: بر اثر این حادثه راکب موتورسیکلت جان  سپرد.
وی افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

نظر شما