شناسهٔ خبر: 32374915 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سربازان شیروانی در جشنواره جوان سرباز خوش درخشیدند

بجنورد- ایرنا- سربازان آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد نیروی زمینی سپاه شهرستان شیروان در یازدهمین جشنواره «جوان سرباز» ستاد کل نیروهای مسلح خوش درخشیدند.

صاحب‌خبر -

فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد «نزسا» شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستوان سوم وظیفه هادی اسماعیل زاده در محور سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغات رتبه اول و ستوان سوم وظیفه حسن رحیم پور در محور سرباز،وظیفه شناسی و اقدام برجسته رتبه اول این جشنواره شدند.
سرهنگ پاسدار سیدمحسن حسینی گفت: جشنواره جوان سرباز در سه سطح یگان خدمتی، سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در 9 محور برگزار می‌شود که از آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد از 12 نفر سرباز شرکت‌کننده در این جشنواره در سطح آموزشگاه 11 نفر پذیرفته‌شدند.
وی گفت: از 27 سرباز برتر در کل سپاه پاسداران، 9 نفر به‌عنوان نفرات برتر در سطح ستاد کل نیروهای مسلح بودند.
یازدهمین جشنواره جوان سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در محل سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و با حضور مسئولین کشوری و لشکری در 29 فروردین ماه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد.
در بخش سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغاتی، از سرباز جوان هادی اسماعیل زاده از آموزشگاه رزمی مقدماتی شهید هاشمی نژاد به جهت حفظ کل قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، کسب مدرک عالی حفظ نهج البلاغه و 3 رتبه برتر کشوری و بیش از 100 رتبه برتر استانی، شهرستانی و منطقه ای، و به عنوان سرگروه شجره طیبه صالحین و مربی جلسات قرآنی شهرستان تجلیل به عمل آمد.
در بخش سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته نیز از سرباز جوان حسن رحیم پور از همین آموزشگاه به جهت انجام پروژه های مهندسی در آموزشگاه با صرفه جویی قابل توجه، انجام پروژه های دکوراسیون داخلی برای واحد بهداشت، دژبانی و آسایشگاه، انجام پروژه های بهداشتی برای حسینیه آموزشگاه تجلیل به عمل آمد.
آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد نزسا شیروان در ششمین ، نهمین و دهمین جشنواره جوان سرباز ستاد کل نیروهای مسلح موفق به کسب رتبه های برتر شده است که به عنوان تنها یگان نیروی زمینی سپاه پاسداران به شمار می رود که این افتخارات را کسب می کند.
7186/ 6042

نظر شما