شناسهٔ خبر: 32374903 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

امدادرسانی به مردم شهیدپرور خوزستان، لرستان، ایلام و گلستان وظیفه ماست

فرمانده نیروی زمینی سپاه مردم شهید پرور استان‌های خوزستان و لرستان و گلستان و ایلام شهدای بسیاری تقدیم کشور کرده اند و وظیفه ما امداد رسانی به مردم عزیز مناطق سیل زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،‌ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده عنوان داشت : دستور دادم آن تیمی که در قندیل کوه ها را می برید برای بازگشایی مسیرها و کارهای مهندسی در مناطق سیل زده اعزام شوند.

وی افزود: گروه ۴۳ امام علی یکی از گروه های نمونه نیروی زمینی سپاه است که با اقداماتش موجبات برقراری جاده های اصلی و ۷۶ روستای استان لرستان شده است‌.

پاکپور با تاکید بر اهمیت امداد رسانی نیروهای مسلح در مناطق سیل زده گفت : مردم شهید پرور استان های خوزستان و لرستان و گلستان و ایلام شهدای بسیاری تقدیم کشور کرده اند و وظیفه ما امداد رسانی به مردم عزیز مناطق سیل زده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد : ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با همه امکانات وظیفه خود را انجام دهیم و این دقیقا همان اقدامی است که نیروهای مسلح و نیروی زمینی سپاه انجام می دهند.

نظر شما