شناسهٔ خبر: 32374624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرمربی تیم شیمیدر تهران:

فینال را در بازی نخست در تهران واگذار کردیم/ داوران بازی نخست تهران را نمی‎بخشم

سلامی گفت: هیچ وقت داوران بازی نخست را نمی‎بخشم چرا که با یک مدیریت غلط سرنوشت را تغییر دادند و هشت ماه تلاش ما را از بین بردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«محمد رضا سلامی» امروز( جمعه 30 فروردین) پس از دومین بازی با تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: بازی خوبی بود و بچه‎های ما علی‎رغم آنکه آقای جشمیدی در بازی گذشته آسیب دید بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

 

سرمربی تیم شیمیدر تهران ادامه داد: در مجموع تیم شهرداری گرگان برنده بازی شد، حقیقت این است که بسیار تلاش کردند که شرایط بازی به نفع تیم شهرداری گرگان تمام کنند.

 

سلامی تاکید کرد: ما فینال را در گرگان نباختیم، فینال را در بازی نخست با شهرداری گرگان در تهران باختیم که علی‎رغم آنکه 10 امتیاز تیم شیمیدر از شهرداری گرگان جلو بود با یک مدیریت غلط جریان بازی تغییر کرد.

 

وی افزود: تمام تلاش تماشاگران گرگانی این بود تیم تحت فشار قرار بگیرد، در بازی قبل نیز مدیرعامل تیم در گرگان مجروح شد، در 10 دقیقه نخست بازی نگاه‎ها به روی نیمکت و وضعیت مدیرعامل تیم بود.

 

سرمربی تیم شیمیدر تهران خاطرنشان کرد: هیچ وقت داوران بازی نخست را نمی‎بخشم چرا که با یک مدیریت غلط سرنوشت را تغییر دادند و هشت ماه تلاش ما را از بین بردند.

 

سلامی متذکر شد: نگران دو بازی در گرگان نبودیم و می‎دانستیم که باید در بازی پنجم در تهران شهرداری گرگان را ببریم، دست تک تک بازیکنان را می‎بوسم که توانستند بازی را جوانمردانه بازی کنند.

 

 

 

نظر شما