شناسهٔ خبر: 32374604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیران صنایع سمنان به طرح «جهاد همبستگی ملی» کمک می‌کنند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی همگام با مردم به طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده کمک می‌کنند.

صاحب‌خبر -

حسن آل‌بویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: این طرح، بسیار خوب و ارزشمند است؛ سیل آسیب‌های زیادی به زیرساخت‌ها و مردم وارد کرد، ولی از طرفی اوج سجایای انسانی و اخلاقی را در این مدت شاهد بودیم و به ایرانی و مسلمان بودن خودمان افتخار کردیم.

وی با تأکید بر اینکه این اتفاق در استان سمنان هم افتاد، تصریح کرد: مدیران واحدهای صنعتی و واحدهای تولیدی همگام با مردم کمک‌هایشان را بدون هیچ چشم‌داشت و منتی و به‌عنوان وظیفه انسانی، ملی و اسلامی به مناطق سیل‌زده گسیل داشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اینکه این روند ادامه دارد، اضافه کرد: مقدار خیلی کمی در شرکت شهرک‌های صنعتی این استان تسهیل‌کننده بودیم؛ کمک‌ها بسیار خودجوش بود و کمک‌های خیلی خوبی توسط بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد.

آل‌بویه با بیان اینکه هر جا که خواستیم تا واحدها کمک‌هایی داشته باشند، قبل ما این کمک‌ها را انجام داده بودند، افزود: مدیران واحدهای تولیدی بدون هیچ اعلام و چشم‌داشتی، وظایف انسانی و ملی خودشان را انجام داده بودند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران دیدند نیروهای مسلح و انتظامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه رده‌ها با شوق و ذوق به سیل‌زدگان کمک کردند، اظهار کرد: همه نیروها بدون نام و نشان این کار را کردند و استان ما معین لرستان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: سپاهیان برای بازسازی لرستان تلاش دارند و ما هم می‌کوشیم پشتیبانی‌های لجستیکی و موردنیاز را داشته باشیم و از سپاه تشکر می‌کنیم.

به گزارش فارس؛ طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده آغاز شده و یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است.

در این طرح، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه»، هر بانک در ساخت و تعمیر و تجهیز یک «مدرسه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک خواهد کرد.

همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور در اجرای این طرح آمادگی و همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/75035/م/

نظر شما