شناسهٔ خبر: 32374074 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فینال را داوران بازی اول از ما گرفتند

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: فینال را داوران بازی اول از ما گرفتند و اگر هواداران گرگان همین جوی که برای ما در اینجا درست کردند برای نفت آبادان هم درست کنند قهرمان خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا اسلامی امشب پس از شکست تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و با وجود اینکه آقای جمشیدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتم بازی قابل قبولی را انجام دادیم و بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: در گرگان تلاش کردند شرایط جریان بازی را به سود تیم شهرداری گرگان تمام کنند و ما بازی را اینجا نباختیم بلکه فینال را در بازی اول در تهران زمانی از دست دادیم که 10 امتیاز جلو بودیم و داوران با مدیریت غلط جریان بازی را در آوردند و در ادامه با یک خطای اشتباه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر خاطرنشان کرد: در گرگان تمام تلاش هواداران به این است که بازی را به سمتی ببرند که تیم حریف را تحت فشار قرار دهند.

اسلامی بیان کرد: در بازی دیروز هم مدیرعامل تیم از ناحیه دست دچار جراحتی شد که نمی‌دانم این جراحت با چاقو یا کاتر بوده اما زمانی که مدیرعامل تیم با دست خونی به سالن بازی آمد جریان بازی از دست ما رفت و بازیکنان همش نگاهشان در 10 دقیقه اول بر این بود که چه اتفاقی برای مدیرعامل تیم افتاده است.

وی تاکید کرد: به هواداران و تیم شهرداری گرگان تبریک می‌گویم اما هیچ زمانی داوران بازی اول در تهران را نمی‌بخشم، به دلیل اینکه هشت ماه زحمات تیم ما را با مدیریت غلط نابود کردند و از بین بردند.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تصریح کرد: ما نگران از دست دادن دو بازی در گرگان نبودیم چون می‌دانستیم که بازی پنجم را باید در تهران بازی کنیم اما داوران در بازی اول نتیجه بازی اول را تغییر دادند و بازی را واگذار کردیم.

اسلامی درباره بازی فینال شهرداری گرگان و نفت آبادان گفت: آبادان هم تماشاگرانی همچون تماشاگران گرگان دارد اما اگر این جوی که هواداران گرگان برای ما درست کردند برای نفت آبادان هم درست کنند قطعا قهرمان خواهند بود

انتهای پیام/83004

نظر شما