شناسهٔ خبر: 32373938 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

آیفون ۴.۷ اینچی جدید اپل با چیپست اپل A13 ارایه خواهد شد

شایعات جدید به عرضه آیفون ۴٫۷ اینچی اپل در سال ۲۰۲۰ اشاره می کنند و احتمالا این گوشی هوشمند به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

شایعات جدید به عرضه آیفون ۴٫۷ اینچی اپل در سال ۲۰۲۰ اشاره می کنند و احتمالا این گوشی هوشمند به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. ما درباره آیفون XE شایعاتی شنیده ایم و جدیدترین شنیده ها به ما می گوید آیفون ۴.۷ اینچی جدید اپل با چیپست اپل A13 ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شایعه ای جدید به اینترنت راه پیدا کرده که اطلاعاتی در رابطه با آیفون ۴٫۷ اینچی اپل در اختیار رسانه ها قرار می دهد. بر اساس شایعات جدید، این گوشی هوشمند به چیپست اپل A13 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. این دستگاه از ماه مارس ۲۰۲۰ و با قیمت ۶۵۰ دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

آیفون XE با نمایشگر ۴.۷ اینچی و قیمت ۶۵۰ دلار

بر اساس اندازه صفحه نمایش، انتظار می رود با نسخه جدید آیفون ۸ روبه‌رو باشیم، البته با توجه تاریخ معرفی این دستگاه شاید اپل نسل دوم آیفون SE را روانه بازار کند. اپل قصد دارد در سال جاری میلادی از سه آیفون جدید رونمایی کند. این محصولات نسخه های بروز آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR محسوب می شوند. آیفون XI و XI مکس به نمایشگر OLED و جایگزین آیفون XR به صفحه نمایش LCD مجهز می شود.

در صورتی که شایعات گذشته صحت داشته باشند، آیفون XI مکس به دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای عادی، اولترا واید و تله فوتو مجهز می شود. نسخه جدید آیفون XR دارای دوربین اصلی دوگانه خواهد بود.

آيفون XE

آيفون XE

در سال های اخیر شایعات زیادی در رابطه با نسل جدید آیفون SE در فضای مجازی منتشر شده است. در حالی که گزارش ها خبر از معرفی این محصول در سال جاری میلادی داده بودند، به نظر می رسد اپل تمرکز خود را روی گوشی های دیگر خود قرار می دهد.

آیفون SE سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۴٫۰ اینچی LCD مجهز شده که دارای تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ است. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به چیپست اپل A9، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و باتری ۱۶۲۴ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید یک آیفون ۴.۷ چیزی است که کاربران در سال ۲۰۱۹ انتظار آن را داشته باشند؟

لینک کوتاه:

نظر شما