شناسهٔ خبر: 32373859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم حضور کلیه مدیران شهرستان خرمشهر در منطقه در شرایط کنونی

فرماندار ویژه خرمشهر تقویت سیل بند ها از ۴۰ روز قبل از سال نو را دلیل برای در امان ماندن شهرستان از سیلاب دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کوروش مودت فرماندار ویژه خرمشهر در جلسه ستاد بحران خرمشهرتقویت سیل بند ها از ۴۰ روز قبل از سال نو را دلیل برای در امان ماندن شهرستان از سیلاب دانست و گفت: از همه امکانات برای این اقدام بهره بردیم اما هم اکنون با کمبود خاک مواجه هستیم، نیروهای خرمشهری هم جهادی هستند و هم تخصصی کار کردند.

وی افزود: لازم است در شرایط اعلام حالت فوق العاده از سوی استاندار تمامی مدیران در خرمشهر حاضر باشند و هیچ عذری برای کم کاری پذیرفته نیست و هیچ مدیری اجازه خارج شدن از شهرستان خرمشهر را ندارد.

سرپرست فرمانداری خرمشهر ادامه داد: آبی که از سمت آبادان و شادگان و آبی که توسط مداکبر از اروندرود سرایت میکند علت اعلام حالت فوق العاده است.

مودت گفت: مناطق کوی فیصلی، طویجات، شنه و محرزی و منیخ مناطقی هستند تا رفع کامل بحران، مدیران باید آنجا را بررسی کنند.

سامری نماینده خرمشهر با بیان اینکه وزارت نیرو و وزارت خارجه اطلاعاتی از ورود سیلاب از سمت عراق ندارد گفت: جهاد نصر و شهرداری باید در ادامه تقویت سیل بندها و نقاط پرخطر تلاش کنند تا آب به منازل مردم نرسد.

صفایی از مدیران منطقه آزاد اروند هم با اشاره به نجات بسیاری از روستاها از غرق شدن گفت: با همت و تلاش، سیل بندها را تقویت کرده ایم، در بالا دست روستاهای خرمشهر اب فراوانی داریم که این یک تهدید بزرگ است و باید کنترل شود و این مهم نیازمند همت  بخشدار مرکزی اهواز است و اگر از توان آنها خارج است ستاد بحران خرمشهر باید مستقیما ورود کند.

تمی بخشدار مینو هم گفت: ورودی اروند صغیر از رأس شمالی بصورت کامل بسته شده و در راس جنوبی بعد از پل امام حسین نیز بسته می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون با افزایش ۶۰ تا ۷۰ سانتی متری آب  اروند رود روبرو هستیم افزود: این موضوع به معاونت پشتیبانی بندر برای تدابیر لازم اعلام شده.

انتهای پیام/ د

خروج مدیران از شهرستان ممنوع

برچسب‌ها:

نظر شما