شناسهٔ خبر: 32373846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امروز در جاده بندر امام به آبادان حادث شد؛

برخورد سمند با سه ماهی گیر کنار جاده/یک کشته و دو مجروح در ماهیگیری سیلابی

ظهر امروز در برخورد خودروی سواری با سه ماهیگیر کنار جاده بندر امام به آبادان، یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

شهرام مقام رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل بالا آمدن آب در کناره جاده ها، متاسفانه برخی از همشهریان اقدام به ماهیگیری در اطراف مسیرها کرده و گاها تا حریم جاده ها نیز پیشروی کرده اند.

او گفت: ظهر امروز در محور بندر امام به آبادان(20 کیلومتر آبادان) یک دستگاه خودروی سمند با سه ماهیگیر در شانه جاده برخورد کرده و متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت و دو نفر نیز مصدوم شدند.

مقام افزود: پس از اطلاع مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان، اورژانس شهرستان شادگان به محل اعزام و دو مصدوم را پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان انتقال داد.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه مداوای دو نفر به صورت سرپایی انجام شد، اضافه کرد: فرد سوم که بر اثر این سانحه به داخل آب پرتاب شده بود، بعد از مدتی با شدت جریان آب، آن سوی جاده شناور شد و پس از گرفتن جسد از آب، مرکز فوریت های پزشکی شادگان آن را به پزشک قانونی منتقل کردند.

لازم به ذکر است که با بالا آمدن آب، متاسفانه این روزها شاهد حضور افرادی برای ماهیگیری در اطراف جاده ها  هستیم که خطراتی را هم برای خود و هم برای رانندگان به وجود آورده اند که لازم است مسوولان ذیربط اقدامات لازمه را برای جلوگیری از حوادث احتمالی آتی در نظر بگیرند.

 

 

 

 

 

نظر شما