شناسهٔ خبر: 32373812 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

لزوم هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی/ پرورش نیروهای اصیل و انقلابی از برکات مساجد است

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک ضمن تبریک ایام شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) گفت: سیل اخیر یک امتحان الهی و فرصتی برای خدمتگزاری به مردم سیل زده است.

وی مقام امامت را یک مقام عنداللهی دانست و افزود: باید یک شایستگی ذاتی و اکتسابی در این امر باشد، هرکسی نمی تواند ادعا کند که پیامبر خداست و رسالت الهی دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: امروز هم مدعیان دروغین کم نیستند، راه شناخت آنها راستگویی و ادله آنهاست.

امام جمعه اراک با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع) که می فرمایند حلقه وصل ما و اهل بیت(ع) تنها در دو کلمه تقوا و اطاعت خلاصه شده است، بیان کرد: هرکس تقوا و اطاعت پذیر از ولی باشد، همه چیز دارد و رسیدن به این دو کلمه نیاز به مجاهدت زیاد است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه روز ولادت حضرت مهدی(عج)، روز بیداری مستضعفین عالم است، عنوان کرد: لازمه قدم برداشتن برای ظهور منجی پیروی از دستورات الهی است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) در طول چهل سال انقلاب اسلامی فداکاری های زیادی کرده اند، تأکید داشت: سربازان گمنام، نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج، باید نسبت به توطئه های دشمنان در فضای مجازی هوشیارتر باشند و به عنوان بازوان نظام و رهبری باید همه افکار را رصد کنند.

آیت الله دری نجف آبادی قانون اساسی جمهوری اسلامی را بهترین سند برای رسوایی دشمنان انقلاب دانست و افزود: آمریکائی ها با چه اجازه ای سپاه پاسداران را که نیروی رسمی و قانونی کشور است، به عنوان تروریست معرفی می کنند؛ این اقدام زیر سوال بردن قانون اساسی یک کشور است و امروز سپاه و ارتش در خدمتگزاری برای مردم و انقلاب الگویی برتر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اقدامات سپاه روح الله در مناطق سیل زده خوزستان گفت: به لطف خدا، کمک های مردم و مجاهدت های پاسداران سپاه روح الله، اقدامات قابل توجهی در این مناطق انجام شده و در حقیقت خدمت به سیل زدگان وظیفه عمومی همه ما است.

وی دهه مساجد را دهه کرامت و گرامیداشت مساجد خواند و افزود: ما هرچه داریم از مساجد است، همه مساجد باید پایگاه هایی برای حضرت محمد بن عبدالله(ص) و عزت و شرف باشد. آبادی مساجد وظیفه ما است و اگر می خواهیم در گام دوم انقلاب خدمت کنیم باید مساجد را آباد سازیم چرا که بسیجیان و سپاهیان سلحشور در مساجد رشد و تعالی پیدا کردند.

امام جمعه اراک با با اشاره به بهره بردن از ماه مبارک رمضان گفت: مساجد را باید برای ضیافت الله آماده کنیم تا زمینه بهره مندی از ماه قرآن برای همگان فراهم شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع قاریان و حافظان قرآن کریم تصریح کرد: در این ملاقات رهبر انقلاب فرمودند که دو نگاه به قرآن کریم وجود دارد، یکی نگاه انقلاب اسلامی، امام راحل(ع)، مدافعان حرم و نگاهی ضد ظلم و ضد استکباری است و نگاه دیگر نگاه آل سعود و مزدوران آمریکا در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه انقلاب اسلامی به قرآن نگاه عاشقان و منتظران مهدی آل محمد(عج) که می خواهیم به قرآن عمل کنیم و نگاه ما به قرآن مانند تروریست های آمریکائی و اسرائیلی و آل سعودی نیست، بلکه ما تسلیم متجاوزان نخواهیم شد.

 انتهای پیام/

نظر شما