شناسهٔ خبر: 32373792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه لنده

سربازان گمنام امام زمان (عج)محور امنیت کشور

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه لنده گفت:محور امنیت در مملکت جمهوری اسلامی ایران وجود سربازان گمنام امام زمان هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز امروز این شهر به مناسبت نیمه شعبان روز تجلیل ازسربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت:هر دستگاه و اداره‌ای مدیر آن مجموعه برای رسانه‌ای کردن گزارش عملکرد خود حاضر میشوند و گزارش خود را ارایه میدهند، اما این مجاهدان ایثارگر به صورت خاموش شبانه روز و بدون ارائه گزارش عملکرد برای امنیت مردم و نظام در حوزه‌های مختلف زحمت می کشند و جان خود را فدای امنیت می کنند.
حجت الاسلام محمودی اصل با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با شرکت کنندگان مسابقات قرآنی افزود: ملتی که برای هدف بزرگش در سایه دستورات قرآن تلاش می‌کند موفقیت را به دست می‌آورد و اگر چه به ظاهر هزینه می‌دهد، اما در عوض اقتدار، عزت و پیروزی حتمی در انتظار آن‌ها است.
وی گفت: ایشان فرمودند" برخی از سران کشور‌های اسلامی به دستورات قرآن عمل نمی‌کنند و به جای اینکه در مقابل دشمنان مقتدرباشند، دنباله رو آمریکا و صهیونیست‌ها هستندو به جای اینکه یار و مددکار همدیگر باشند، زمینه ساز اختلافات همانند جنگ سوریه، عراق و یمن و دیگر کشور‌ها شده اند".
خطیب نماز جمعه لنده ادامه داد:مردم همیشه در صحنه ایران، ملتی است که با اقتداء به رهبر معظم انقلاب و پیروی از اندیشه‌های امام و دستورات قرآنی در چهار دهه انقلاب در برابر زورگویان عالم ایستادگی کرد.
امام جمعه لنده به آسیب‌های رفتاری و معضلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی در جامعه پرداخت و افزود: ارتباط با قرآن در زندگی نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.  
وی گفت: حادثه تلخ سیلاب در برخی از استان‌های کشور همبستگی و همدردی بین مردم و نهاد‌ها را بیشتر کرده است و ارتش، سپاه، بسیج و هلال احمر تلاش شبانه روزی کردند.  
حجت الاسلام محمودی اصل ادامه داد:مسئولان کشور در این هیاهوی سیل نباید از تحقق شعار سال که رونق تولید است غافل شوند، باید به مناطق سیل زده نگاه ویژه‌ای داشته باشند و لحظه‌ای نباید به فراموشی سپرده شوند، اما از آن طرف انتظار هست که بتوانیم چرخه تولید بهتری را برای سال ۹۸ داشته باشیم.

نظر شما