شناسهٔ خبر: 32373674 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه یاسوج:

سپاه فرزند انقلاب و خنثی کننده توطئه های دشمنان است

آیت الله حسینی گفت: سپاهیان فرزند انقلاب، مردم، حافظ دین و خنثی کننده توطئه های دشمن هستند و بر همین اساس، ترامپ امسال بر علیه سپاه توطئه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سیدعلی اصغر حسینی امروز (30 فروردین) در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: تقوا انسان ها را به خوبی ها هدایت و رزق و روزی او را تامین می کند.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خداوند متعال در سوره نحل آیه ۹۷ می فرماید: «هرکس عمل نیک انجام دهد، خداوند زندگی پاکیزه ای به او عطا کرده و در آخرت رستگار خواهد شد»، اظهار داشت: خداوند به انسان با عمل خوب به بهتر از آن پاداش نیک خواهد داد.

 

آیت الله حسینی دنیا را محل عبور و سپس سفر به جایگاه ابدی دانست و اضافه کرد: وقت عمل و فرصت در دنیا بوده و تلاش در اینجا باید صورت گیرد تا ثمره آن در آخرت نصیب انسان شود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه باسابقه ترین حکومت، استوارترین خانه ها و قدرت های پوشالی از بین خواهد رفت به غیر از ایمان و عمل صالح، یادآور شد: اعمال انسان باید رنگ الهی داشته باشد تا همان طور که خداوند ابدی است، شکل عمل ما ابدی باشد.

 

امام جمعه یاسوج در خطبه های دوم نماز به مناسبت های هفته و ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) اشاره و ابراز داشت: همه آزادگان جهان منتظر قدم های مبارک ایشان هستند تا تمام آرمان های انبیاء الهی از آدم تا خاتم را تحقق ببخشد.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند برای هر امتی رسولی می فرستد که محتوای رسالت آنها عبادت خدا و مبارزه با طاغوت است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نمایی کوچک از حکومت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) است.

 

آیت الله حسینی این امام بزرگوار را تشکیل دهنده حکومت مستضعفین و دولت الهی که طاغوت ها، ظالمان و متجاوزین را از بین می برد دانست و ادامه داد: آن حضرت ماموریت پیدا کرده حکومت، عالم، نعمت ها، خوبی و برادری ها را محقق و مستضعفین را وارث زمین گرداند.

 

خطیب جمعه یاسوج در ادامه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران به وسیله امام راحل بعد از انقلاب اسلامی که سلسله پهلوی فرو ریخت، تشکیل شد، اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب ضرورت داشت عده ای انقلاب را از دست اجانب حفاظت کنند و آن نیروی الهی و انقلابی سپاه پاسداران بود.

 

وی با اشاره به اینکه امام راحل دو سال بعد از تشکیل سپاه فرمود:« اگر سپاه نبود، کشور هم ‌نبود»، تاکید کرد: سپاهیان فرزند انقلاب، مردم، حافظ دین و خنثی کننده توطئه های دشمن هستند و بر همین اساس، ترامپ امسال بر علیه سپاه توطئه کرد.

 

آیت الله حسینی تصریح کرد: آمریکا در دوره بوش، کلینتون و دیگر سردمداران آنها، کشور خود را بر جنایت بنا نهاده و کشوری سازنده تروریست، سازنده بمب اتم و استفاده از آن بودند.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه آمریکایی ها انواع جنایت ها را در حق مردم کشورهای عراق، افغانستان، لیبی و سایر کشورها انجام دادند، عنوان کرد: کسانی که خود تروریست هستند سپاهیان اسلام را جزء سازمان های تروریستی معرفی می کنند، این در حالی است که ترامپ با اقدام خود سبب اتحاد در کشور شد.

 

وی با اشاره به اینکه در سیل اخیر همه قشرهای مردمی با همکاری و همراهی سپاه و ارتش با وحدت به سیل زدگان کمک ‌کردند، اظهار داشت: رهبر معظم ‌انقلاب فرمودند: «در دفاع مقدس هم به همین شکل بود و با وحدت خود دشمنان را شکست دادند» و امروز دشمنانی که می گفتند انقلاب چهل سالگی خود را نمی بیند، شکست خوردند.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: امروز ارتش با تجهیزات خود در ۲۹ فروردین و روز ارتش رژه رفته و در آن زمانی هم که رژه نداشتند، به سیل زدگان کمک می کردند.

 

خطیب جمعه یاسوج با اشاره به اینکه ملت ایران هرگز در مقابله با دشمنان عقب نشینی نخواهند کرد، گفت: ایران لقمه چربی بوده و این لقمه برای طعم کنندگان باعث خفگی آنها خواهد شد.

 

نظر شما