شناسهٔ خبر: 32372810 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزارت اطلاعات براساس قانون شرع تاسیس شده است

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه جوانرود گفت: وزارت اطلاعات براساس قانون شرع تاسیس شده و با رژیم شاه کاملا متفاوت و پایبندی به موازین قانونی و شرعی از دیگر تمایزات سیستم اطلاعاتی کشورمان در مقایسه با سرویس های اطلاعاتی دیکر کشورهای دنیا است.

صاحب‌خبر -

ماموستا ملا احمد فخری در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرود با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و تبریک میلاد امام زمان (عج) افزود: وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) جمهوری اسلامی در مقایسه با سرویس های اطلاعاتی رژیم شاه کاملا متفاوت هستند.
وی اظهار داشت: حافظان امنیت و آرامش، مشاوران امین و مردمی بودن از ویژگی نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی است.
امام جمعه جوانرود در ادامه دشمنی استکبار و آمریکا را با نظام جمهوری اسلامی یادآور شد و گفت: دشمن در راس آن آمریکا و استکبار جهانی از شخص یا نهادی که برای اسلام و کشور مفید هستند عصبانی و آنان را مورد هجمه قرار می دهد.
خطیب جمعه جوانرود با اشاره به نام‌گذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امنیت کنونی و پایدار کشورمان به برکت مجاهدت های نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و امنیت آفرینان این مرز و بوم است.
امام جمعه جوانرود با اشاره به هفته جوان، شایستگی های جوانان ایران اسلامی را یادآور شد و گفت: امروز باید جوان ایرانی در دنیا به عنوان الگوی سایر جوانان جهان قرار گیرد و در جهت حفظ ارزش های اسلامی گام بردارد.
8066

نظر شما