شناسهٔ خبر: 32372792 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدرس سواد رسانه ای:

فعالیت جریان انقلابی در عرصه رسانه های نوین اُمیدوارکننده بوده است

حوزه/ مدرس سواد رسانه ای و فضای مجازی تصریح کرد: برخلاف برخی القائات مأیوس کننده، حضور و فعالیت جریان مومن و انقلابی در عرصه رسانه های نوین و فضای مجازی، اُمیدوارکننده بوده است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام داود بشیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: برگزاری هم اندیشی اساتید و مدرسان فضای مجازی و سواد رسانه ای حوزه نیز از آن جمله اقدامات اُمیدوارکننده است که قطعاً استمرار این گونه حرکت ها در آینده توأم با خیرات و برکات فراوانی برای حوزه های علمیه و به طور کلی جامعه اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری جدی دشمن در زمینه فضای مجازی و به طور کلی فعالیت های رسانه ای علیه انقلاب اسلامی و ارزش های دینی گفت: با همه این مسایل و شیطنت های دشمن و عوامل آن نباید نسبت به وضعیت رسانه های نوین در جامعه نگاه بدبینانه داشت، بلکه باید همواره نیمه پر لیوان را نیز مشاهده کرد و به اقدامات خوب و تحرکات ارزشمند و ایجابی نیز همچنان امیدوار و دلگرم بود.

عضو انجمن سواد رسانه ای طلاب همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 4 سال از آغاز فعالیت انجمن سواد رسانه ای طلاب می گذرد و هم اکنون بیش از 200 تن از طلاب و روحانیون در قالب استاد و مدرس فضای مجازی و یا فعال این عرصه ها در این انجمن حضور دارند که از برکات و رویش های حوزه انقلابی است.

وی بیان داشت: به لطف الهی در وضعیت کنونی بسیاری از طلاب دغدغه مند و آموزش دیده در فضای مجازی و صدا و سیما و دیگر رسانه ها حضور و فعالیت دارند و لذا نباید از شرایط موجود فضای مجازی و تحرکات دشمن و عوامل آن ها ترسید بلکه باید با نگاه امیدوارانه و در عین حال کارشناسانه به رصد و تحلیل قضایا پرداخت و در ضمن به دنبال تولید محتوای جذاب و اثربخش بود.

۳۱۳/۸

 

نظر شما