شناسهٔ خبر: 32372778 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سولسشر: نقاط ضعف منچستریونایتد در یک تابستان برطرف نخواهد شد؛ می‌دانیم اورتون در گودیسون پارک حریف سختی است

سرمربی منچستریونایتد می‌گوید از کادر فعلی بازیکنان تیم شناخت کافی کسب کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اوله گونار سولسشر در نشست خبری خود پیش از تقابل منچستریونایتد و اورتون حضور یافت.

به گزارش اسکای، تاتنهام با حذف منچسترسیتی و آرسنال و چلسی به ترتیب با حذف ناپولی و اسلاویا پراگ، به ماجراجویی اروپایی خود در فصل ۱۹-۲۰۱۸ ادامه می‌دهند. شاید این مزیتی برای شیاطین سرخ باشد که در ادامه فصل تنها روی رقابت‌های لیگ برتر تمرکز می‌کنند ولی سرمربی نروژی تیم دیدگاه متفاوتی دارد.

احتمالا بازی کردن در آن مسابقات برای آن‌ها روحیه بخش باشد. این چیزی است که بازیکنان می‌خواهند. ما هم دوست داشتیم در نیمه نهایی بازی کنیم ولی اوضاع این طور نیست؛ پس باید روی رقابتی که در آن حضور داریم تمرکز کنیم. سه بازی پیش رو (اورتون، منچسترسیتی و چلسی) اهداف کوتاه مدت ما هستند. نباید به چیزی جز در پیش داشتن یک هفته عالی فکر کنیم. 

سولسشر بازی در گودیسون پارک را فرصتی عالی برای فراموش کردن شکست ۳-۰ در نیوکمپ می‌داند. 

در پیش داشتن این بازی‌ها خوب است و ما بلافاصله توجه خود را معطوف به هدف دیگری خواهیم کرد. البته که پس از آن بازی، در مورد مسابقه حرف زدیم. آن رقابت را فراموش کنید چون ما دیگر در آن بازی‌ها حضور نداریم و حالا می‌خواهیم دوباره خودمان را به آنجا برسانیم و برای رسیدن به این هدف باید در بازی‌های خود برنده شویم. هفته فوق العاده‌ای در پیش است. بازیکنان از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار دارند. می‌دانیم که بازی سختی در گودیسون پارک در پیش است و تیم‌های دیگر هم در آنجا به مشکل خورده‌اند.

سرمربی یونایتد همچنین به برخی از بازیکنان تیمش هشدار داد که اگر خواستار ماندن در این تیم هستند، سطح بازی خود را ارتقا دهند.

در طول ماه‌هایی که در اینجا حضور داشتم، شناخت زیادی از این بازیکنان کسب کردم. نگرش بسیاری از آن‌ها واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد. برخی بازیکنان باید نگاهی به وضعیتی که در آن قرار دارند بیاندازند. اما بیشتر آن‌ها می‌دانند که اگر به تلاش ادامه دهند، می‌توانند بهتر شوند. 

او نگفت که آیا آنتونی مارسیال هم جزو بازیکنانی است که باید تکانی به خودش بدهد یا نه. این مهاجم فرانسوی از زمان روی کار آمدن سولسشر، تنها ۴ بار موفق به گلزنی شده است.

با تک تک این بازیکنان حرف زدم و آن‌ها می‌دانند (که منظورم با چه کسی است). آنتونی یکی از افرادی است که با او حرف زدم. با همه آن‌ها در مورد انتظارات‌مان از آن‌ها حرف زدم. آنتونی استعداد بسیار بالایی دارد، او قرارداد جدیدی با ما امضا کرده و ما به او اعتقاد داریم. تنها باید به تلاش ادامه داد. هر کسی که در منچستریونایتد بازی می‌کند، برای ماندن در تیم و ترکیب، باید موثر واقع شود. آنتونی هم با رشفورد، لوکاکو، سانچز و یا مهاجمان زیادی که در تیم داریم، ندارد. نکته جالب همین است که حالا همه چیز به خود بازیکنان بر می‌گردد. 

 سرمربی منچستریونایتد از این که می‌بیند مدیران باشگاه برای تابستان برنامه دارند، خوشحال است ولی از طرفی می‌داند که رسیدن به سطح ایده آل، نیازمند طی کردن زمانی مشخص است.

با باشگاه حرف زدم و ما می‌دانیم که باید واقع بین باشیم. می‌دانیم که باید کار کرد و نمی‌توان به سرعت همه مشکلات را برطرف نمود. این طور نیست که هفت بازیکن بخریم و ناگهان همه چیز رو به راه شود. باید قدم به قدم جلو برویم. البته که در تابستان خریدهایی خواهیم داشت. می‌دانم انتقادات بسیاری صورت گرفته است. نمی‌دانم آیا همه این منتقدان می‌دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. ما استعدادیاب‌هایی داریم که تمام این سیاره را برای پیدا کردن بازیکنان خوب می‌گردند. بازیکنانی را جذب خواهیم کرد که از نظر شخصیتی، کیفیت و قیمت مناسب باشند و بتوانند برای مدت‌ها در باشگاه بمانند. اطمینان دارم که در حال انجام تلاش‌ها برای جذب بازیکنان مناسب هستیم. 

نظر شما