شناسهٔ خبر: 32372768 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تخریب دو آپارتمان در فلسطین اشغالی از سوی نظامیان صهیونیست

نیروهای اسرائیل دو آپارتمان متعلق به خانواده یک فلسطینی متهم به قتل یک زن اسرائیلی را تخریب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش اسرائیل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد نیروهای اسرائیل پنجشنبه شب دو آپارتمان متعلق به خانواده یک فلسطینی متهم به قتل یک زن اسرائیلی را تخریب کردند.

بر این اساس، نظامیان صهیونیست نیمه شب ساختمانی را که دو آپارتمان خانواده عرفات ارفاعیه در آن واقع شده بود، محاصره کردند. نظامیان اسرائیلی با استفاده از تجهیزات سنگین دو آپارتمان را تخریب کردند که موجب درگیری میان نیروهای اسرائیلی و فلسطینیان حاضر در محل شد.

جسد اوری انسباچر نوزده ساله، هفتم ماه فوریه در جنوب قدس پیدا شد. اندکی پس از آن ارفاعیه دستگیر و به قتل این دختر با انگیزه ملی گرایانه متهم شد. شین بت، سازمان امنیت داخلی اسرائیل اعلام کرد این بدان معناست که این قتلی با انگیزه سیاسی مرتبط با جنگ اسرائیل و فلسطین است.

اسرائیل همواره خانه های فلسطینیان عامل حملات ضد اسرائیلی را تخریب می کند. منتقدان این شیوه آن را مجازاتی جمعی برای خانواده ها می دانند که موجب می شود آنها بی خانمان شوند. اسرائیل از تاثیر بازدارنده این مجازات برای کسانی که تلاش می کنند دست به این گونه حملات بزنند، دفاع می کند.

انتهای پیام/

نظر شما