شناسهٔ خبر: 32372748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ایلام| امنیت جامعه از خدمات وزارت اطلاعات است

R7718/P/S6,52/CT11

امام جمعه ایلام گفت: ایجاد فصای همدلی و همبستگی و امنیت جامعه نشانه تلاش وزارت اطلاعات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) ایلام برگزارشد، با تبریک ایام شعبانیه و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سالروز تاسیس وزارت اطلاعات اظهار داشت: به خود و شما نمازگزاران عزیز توصیه به رعایت تقوی و استفاده  معنویت  ماه شعبان را دارم و امید دارم در این ایام مبارک دلها را با «انس به خدا» ،« معنویت» و الله بذکرالله تطمئن القلوب منور کنیم.

امام جمعه ایلام به روز ارتش اشاره و ضمن تبریک روز دلاورمردان ارتشی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرافراز‌ترین ارتش جهان علاوه بر توان و اراده نظامی و قدرت برتری یکی از نادرترین ارتش‌ها در معنویت است و افتخار این ارتش آن است که فرمانده آن از آن مقام معظم رهبری است.

وی افتخارات ارتش در دوران دفاع مقدس و همچنین در صحنه‌های مختلف کشور را نشانه‌ای از محبوبیت این نهاد نظامی در بین مردم ایران دانست و یاد آور شد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور افتخار جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

امام جمعه ایلام مبحث بعدی سخنان خود را به سالروز تاسیس وزارت اطلاعات اختصاص و افزود: تاسیس وزارت اطلاعات تدبیری بود که امروز امنیت و آسایش کشور نشانه تلاش شبانه روزی این گمنامان، نامدار در ایران اسلامی است.

وی نقش سربازان گمنام امام زمان را در برقراری امنیت کشور بی بدیل دانست و خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات امروز علاوه بر برقراری امنیت رسالت مبارزه با فساد و قاچاق و سایر ماموریت‌ها را دارد و در این راستا موفق عمل کرده است که موفقیت و سربلندی سربازان گمنام امام زمان را از خداوند خواهان بوده و آرزوی توان انجام ماموریت‌های محوله را برایشان داریم.

خطیب جمعه ایلام، حضور مظاهر غرب در استان را متذکر شد و افزود: برخی پوشش‌ها، شایسته جوانان استان نیست و مسئولان، مسئولانه به این موضوع نگاه ویژه داشته باشند.

امام جمعه ایلام، توجه مسئولان به سیل زدگان، ارزیابی و پرداخت به موقع خسارات وارد، دقت در احقاق حق خسارت دیدگان، نطارت و کنترل بر بازار و دقت در برخورد با مراجعان به ادارات و تسریح در انجام امورات را یادآور و گفت: تا می‌توانید تلاش برای خدمتگزاری مردم را در اولویت قرار دهید.

انتهای پیام/ ت

نظر شما