شناسهٔ خبر: 32372729 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

ارتش ‌هیچ‌گاه دستش را از دست سپاه‌ جدا نمی‌کند

مشاور عالی فرمانده ارتش سپاه ‌را عصاره ملت شریف ایران دانست و تأکید کرد: این نیروی نظامی دست در دست سایر نیروهای نظامی و مسلح کشور به مبارزه خود با سلطه گران ادامه داده و ارتش نیز هیچ‌گاه دستش را از دست سپاهیان جدا نمی‌کند.

صاحب‌خبر -
مشاور فرمانده کل ارتش: ارتش ‌هیچ‌گاه دستش را از دست سپاه‌ جدا نمی‌کندبه گزارش شهدای ایران؛ امیررضا خرم طوسی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مصلی قدس، با بیان رسالت‌ها و وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مکتبی بودن، انقلابی بودن و سرباز نظام بودن ازجمله مهم‌ترین رسالت‌های ارتش هستند.

مشاور عالی فرمانده ارتش با تأکید بر اینکه قانون اساسی تشکیل ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر اساس مکتب و دین اسلام می‌داند، افزود:  جهاد در راه خدا رسالت مهم ارتش بوده و این مهم ارتشیان را از وظایف دیگرشان بازنداشته است.

وی خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به مردم را رسالت مهم ارتش در زمان صلح دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی آرزوی حق جویان بوده که سالیان متمادی این آرزو را داشتند و همه باید قدردان این نظام الهی باشیم.

خرم طوسی سپاه پاسداران را عصاره ملت شریف ایران دانست و تأکید کرد: این نیروی نظامی دست در دست سایر نیروهای نظامی و مسلح کشور به مبارزه خود با سلطه گران ادامه داده و ارتش نیز هیچ‌گاه دستش را از دست سپاهیان جدا نمی‌کند.

مشاور عالی فرمانده ارتش با تأکید بر خدمت خالصانه به‌حق جویان و مردم توسط نیروهای ارتش و سپاه گفت: سپاه و ارتش همچون همیشه در عرصه‌های مختلف خادم مردم بوده و همه یکپارچه و همدل در کنار حق جویان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه دنیاپرستان جاهلانه و احمقانه تصمیم می‌گیرند، خاطرنشان کرد: این تصمیم‌گیری احمقان و جاهلان بیش‌ازپیش بر محبوبیت سپاه خواهد افزود.

خرمی طوسی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه و ارتش انگیزه خدمت به مردم را از فرماندهی معظم کل قوا می‌گیرند، اقدامات قابل‌مقایسه با گذشته نبوده و همواره در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام اسلامی بوده است.

نظر شما