شناسهٔ خبر: 32372614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند در دفاع از کشور هستند

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه کرمانشاه ارتش و سپاه را دو بازوی قدرتمند برای دفاع از کشور دانست و گفت: این نیرو‌ها در کنار هم آماده حراست و نگهبانی از دستاورد‌های انقلاب هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، آیت الله علما نماینده ، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند در دفاع از کشور هستندجمعه با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان روز میلاد امام زمان (عج) و همچنین روز مستضعفان گفت : منتظر و یار واقعی امام زمان (عج) کسی است که برای تحقق دستورات الهی در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی تلاش ، ایثار و از خودگذشتگی کند .
وی افزود : ظهور امام زمان (عج) نور امید مستضعفان برای برقراری عدالت اجتماعی و رهایی از ظلم ، تبعیض و فساد است .
خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به نام گذاری روز نیمه شعبان با عنوان روز سربازان گمنام امام زمان هم اضافه کرد :  این اسم به حق اسم شایسته‌ای است چرا که این سربازان گمنام خیلی به کشور خدمت می‌کنند ، خدمت‌هایی که خیلی از آن‌ها را نمی‌توان بیان کرد و این افراد رکن اساسی در کشور هستند.
آیت الله علما ارتش و سپاه را دو بازوی قدرتمند برای دفاع از کشور دانست و گفت : در سیل اخیر دیدیم که نیرو‌های ارتش و سپاه چگونه پای کار بودند و حضور آن‌ها مختص به زمان جنگ نیست و در زمان صلح هم خدمات دیگری ارائه می‌دهند.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به افزایش توطئه‌ها و فشار‌های دشمنان علیه ملت ایران افزود : ما اگر بخواهیم راه خدا و قرآن را در پیش بگیریم خالی از خطر و سختی نیست و باید در مقابل دشمنان ایستادگی کرد ، فشار اقتصادی دید و این سختی‌ها را پشت سر گذاشت.
 
<div id="video-display-embed-code_3410923"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2405701/3410923?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما