شناسهٔ خبر: 32372566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه دهدشت

درخشش سپاه پاسداران در همه عرصه های انقلاب

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه دهدشت؛ سپاه پاسداران در خط مقدم تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز امروز این شهر با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ گفت: سپاه نهادی ارزشی است که بر اساس ارزش‌های دینی و انقلابی تاسیس شده و در خط مقدم تمامی صحنه‌های انقلاب خوش درخشیده است.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی افزود: دشمنان در زمینه‌های مختلفی از جمله ترور، کودتا، جنگ هشت ساله علیه ایران و تاسیس و حمایت داعش علیه انقلاب اسلامی ایران توطئه کردند که با تلاش و مقاومت پاسداران عزیز نقشه‌های شوم آن‌ها خنثی شد.
وی با اشاره به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۹ گفت: تحولات فرهنگی به فرهنگ مردم ارتباط دارد، زیرا هرچه مردم بخواهند همان می شود مانند انقلاب اسلامی ایران که مردم خواستند و با ظلم مبارزه کردند و نهایتا پیروز شدند.
خطیب نماز جمعه دهدشت ادامه داد:دشمنان ما در حوزه فرهنگی اقدامات زیادی انجام داده اند و باید در این زمینه با اقدامات مناسب فرهنگی  آنان را مایوس کنیم.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی به حمله نظامی آمریکا در اردیبهشت سال ۵۹ در طبس اشاره کرد و گفت: آمریکا در صحنه‌های مختلفی از ایران شکست خورده است که یکی از این شکست‌ها که باعث رسوایی آن‌ها نیز شد حادثه طبس بود و این شکست یکی از شکست‌های بزرگ آمریکا از ایران بود.

نظر شما