شناسهٔ خبر: 32372517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار زنجان:

همدلی مردم و مسئولین سبب ایجاد فضای امن و آرامش در استان است

زنجان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، همدلی مردم و مسئولین را عامل ایجاد آرامش و فضای امن استان دانست و گفت: حضور 25 سفیر، کاردار و نماینده از کشورهای مختلف در مراسم افتتاحیه جشنواره غذای اکو- حاده ابریشم نشان از وجود آرامش و امنیت در سایه همدلی است.

صاحب‌خبر -

به گزاش ایرنا، خدابخش مرادی نافچی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان اظهار داشت: حضور مردان و زنان متدین و انقلابی در صحنه، بهره مندی از شخصیت های برجسته و حضور مدیرانی که با نگاه برنامه ریزی شده در سایه ارتباط ، تعامل و حضور مستمر در نقاط مختلف استان برای شناسایی مشکلات و دغدغه ها و حل آن ها با بهره گیری از فرصت های ملی و استانی تلاش می کنند سبب توسعه و ایجاد فضای امن در استان شده است.
وی افزود: استان زنجان، سرزمین عالمان، بزرگان، اندیشمندان و هنرمندان بوده و از طرفی با باور به ارزش انقلابی و شوری که امام حسین(ع) در روز عاشورا آفرید به پایتخت شور و شعور حسینی معروف است.
مرادی خاطرنشان کرد: نقش موثر نماینده ولی فقیه در استان و تلاش عالمانه و مدبرانه اعضای شورای تامین استان که گام های اساسی برای ایجاد طمانینه در استان برمی دارند، مولفه های بعدی در کنار مردم برای حفظ، تامین و ارتقای امنیت استان می باشد.
معاون استاندار زنجان با اشاره به نیمه شعبان، روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: این عزیزان به صورت گمنام برای حفظ، تامین و ارتقای امنیت و حفظ ارزش ها و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی و همچنین برای ایجاد فضای رونق و بستر لازم جهت تحقق شاخص های مختلف در استان تلاش می کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: مبارزه با تروریسم و جاسوسان، ارائه خدمات در حوزه پیشگیری و آسیب رسانی به اقتصاد ملی و استانی، مبارزه با جنگ نرم، جنگ سایبری و قاچاق، پیشگیری از تصرف غیرقانونی اراضی، تلاش برای سلامت اقتصاد و پیشگیری از کلاه برداری های سیستمی از جمله مواردی است که سربازان گمنام امام زمان(عج) برای آن تلاش می کنند.
وی افزود: با تلاش این سربازان در استان زنجان در حوزه سلامت اقتصاد با 2 هزار و 60 میلیارد ریال فرار مالیاتی، مبارزه و از آن پیشگیری شد.
مرادی با بیان اینکه پیشگیری از تلاش های بدخواهان نظام در قالب های مختلف، رویکرد مسئولین استان است، تصریح کرد: با تعامل بین دستگاه های اجرایی، اعضای شورای تامین و نقش موثر نماینده ولی فقیه در استان در ایجاد فضای امن و آرامش، زنجان سومین استان امن کشور است.
معاون استاندار زنجان گفت: انقلاب اسلامی با بهره گیری از آموزه های دینی و باور به اصول اسلامی در سایه رهبری های مرجعیت دینی و بر اساس معیارهای اسلامی به پیروزی رسید اما بدخواهان انقلاب از همان ابتدا در قالب های مختلف در صدد ضربه و ایجاد مشکل برای کشور بودند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد اختلافات قومی، کودتا و جنگ تحمیلی تلاش کردند تا کیان نظام جمهوری اسلامی را دچار چالش کنند اما با حضور مردم در صحنه های مختلف و با رهبری امام و هدایت های عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری، ایران به کشوری مقتدر و موثر نه تنها در منطقه بلکه به عنوان یک الگوی دینی در سطح دنیا متبلور شده است.
مرادی اظهار داشت: با تلاش مدیران استان و همدلی مردم، نعمت بارندگی های ابتدای سال به نقمت تبدیل نشد و به رغم افزایش بیش از 100 درصدی بارش ها کوچک ترین مشکل انسانی در استان به وجود نیامد.
این مسئول با بیان اینکه در سایه روح بلند مردم خیرخواه و نوع دوست زنجان، کمک های خداپسندانه به استان های سیل زده ارسال شد، تصریح کرد: علاوه بر حضور و خدمت رسانی نیروهای امدادی، تاکنون کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان زنجان به ارزش 150 میلیارد ریال برآورد شده است.
9556/6085

برچسب‌ها:

نظر شما