شناسهٔ خبر: 32372283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

دلیل کنار گذاشته شدن مدافع سایپا از فهرست تیم؛ مسائل انضباطی یا ماجرایی شبیه به فروزان؟

سرمربی سایپا اعلام کرد کنار گذاشتن علیاری از این تیم با تصمیم مدیران باشگاه بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  ایلنا،‌ نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل و رقابت فشرده تیم‌های بالای جدول باعث شده حساسیت این هفته‌ها و بازی‌ها زیاد شود و عملکرد تیم‌ها زیر ذره‌بین قرار بگیرد.

 

هفته گذشته در دو دیدار شاهد جنجال‌هایی بودیم که محتوای آن تقریباً مشابه بود. محسن فروزان در دیدار با سپیدرود نتوانست عملکرد همیشگی را ارائه دهد و نوار ۷ کلین شیت پیاپی او در شکست ۳ بر یک در رشت قطع شد و رضا علیاری هم که از بهترین مدافعان لیگ در هفته‌های گذشته بوده عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس نداشت و از مقصران اصلی شکست ۳-۲ تیمش در این بازی قلمداد شد.

 

بعد از این دو بازی بود که فضای مجازی علیه این دو بازیکن به شدت ملتهب شد و حتی اتهاماتی با فروزان و علیاری وارد کردند که با ناراحتی شدید آنها مواجه شده و حتی باعث شد از لحاظ روحی شرایط بدی را سپری کنند.

 

محسن فروزان ساعتی بعد از بازی از سوی مالک باشگاه کنار گذاشته شد و دیگر در تمرینات حضور پیدا نکرد و از همان زمان مشخص بود که در هفته بیست و ششم گلر دیگری از دروازه تراکتورسازی حفاظت می‌کند ولی باشگاه سایپا اگرچه با بازیکن خود به مشکل خورده بود ولی آن را رسانه‌ای نکرد و با اعلام فهرست دیدار با سپاهان مشخص شد او جایی در این تیم در هفته بیست و ششم مقابل سپاهان ندارد.

 

علی دایی در نشست خبری پس از بازی گفت که نبود علیاری در فهرست این بازی علیرغم میل باطنی خود او و با تصمیم مدیران باشگاه رقم خورده است و مشابه این اتفاق در تراکتورسازی هم افتاده بود چرا که محمدرضا زنوزی بدون اطلاع مدیران و کادرفنی باشگاه اقدام به اخراج فروزان کرده بود.

 

با وجود اینکه دایی اعلام کرده میان علیاری و یکی از مسئولان باشگاه درگیری رخ داده و مدافع تیمش به این دلیل کنار گذاشته شده است ولی شنیده می‌شود مشکلی که برای علیاری پیش آمده شبیه مشکل فروزان است و چه بسا علت درگیری به وجود آمده هم همین موضوع و زدن انگ کم‌کاری به بازیکن سایپا باشد.

 

علیاری مهره‌ای کلیدی برای سایپا است و دایی هم در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد که جانشین مناسبی برای این بازیکن ندارد. غیبت علیاری در ترکیب سایپا مقابل سپاهان محسوس بود و قدرت خط دفاعی سایپا به مراتب پایین آمده بود و یکی از دلایل دریافت ۵ گل در بازی با سپاهان را می‌توان این موضوع دانست.

 

باید دید در ادامه رقابت‌ها کار علیاری و سایپا به کجا خواهد انجامید.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما