شناسهٔ خبر: 32372147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جامعه ما در سایه ولایتمداری در حال پیشرفت است

امام جمعه جیرفت گفت: جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایتمداری در حال پیشرفت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت و تبریک اعیاد شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: سوال اساسی مطرح این است که چرا مردم تشنه حکومت حضرت ولیعصر (عج) نیستند و چرا ذائقه مردم از پذیرش رهبری الهی به رهبری مادی رفت.

وی تصریح کرد: اولین دلیل عدم پذیرش رهبری الهی، همانا عشق به دنیا است، دین ثروت واقعی را در تولید، کارآفرینی، خیریه، انفاق و وقف و دنیا را محل سرمایه‌گذاری برای آخرت دانسته و در مقابل مردم دنیاطلب، پول را صرف ذخیره‌سازی، تجمل‌گرایی کردند.

سعادت‌فر افزود: هرچند که دنیاطلبان به دنیا هم نرسیدند و اعتماد به نظام سلطه هیچگاه به نفع مملکت ما نبوده است، بعضا به بهانه اعتمادسازی، جهانی شدن، پیشرفت و رشد، مذاکراتی انجام شد که سرانجام آن شناخته شدن ایران به عنوان کانون شرارت در منطقه بود.

امام جمعه جیرفت گفت: در خصوص برجام، دیپلماسی لبخند نیز همین سیاست و بدون برداشته شدن تحریم‌ها و معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان تروریست تکرار شد، FATF نیز در حال تحمیل شدن است.

سعادت‌فر خاطرنشان کرد: دومین عامل جدایی انسانها از حکومت دینی، عدم توجه به عدالت است، زیرا نتیجه آن تجمل‌گرایی، اشرافی‌گرایی، عدم دلسوزی برای ارزش‌ها و زرسالاری و زراندوزی خواهد بود، تا زمانی که مدیران حقوق‌های نجومی‌ بگیرند و درآمد بعضی از مردم از بیت‌المال به اندازه یارانه باشد، جلوی فساد را نمی‌توان گرفت.

امام جمعه جیرفت گفت: علت ضدانقلاب شدن طلحه و زبیرها زمانی بود که حقوق آنها از بیت‌المال کاهش یافته و به پُست و مقام مورد نظرشان نرسیدند و به انقلابی‌نما تبدیل شدند.

وی به سخنان امام خامنه‌ای در سخنرانی نوروزی ایشان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: جای تعجب دارد که به چه دلیل وزیر ارتباطات در ۲۳ فروردین در ژنو گفتند که اقدامات قابل قبولی برای اجرای سند ۲۰۳۰ در وزارتخانه ما صورت گرفته است، مگر سند ۲۰۳۰ سند استعماری برای تغییر سبک زندگی نیست.

امام جمعه جیرفت بیان داشت: جامعه ما در سایه ولایتمداری در حال پیشرفت است و از ساخت جنگنده‌ تمام ایرانی کوثر، تکمیل ۳ پروژه عظیم در ستاره خلیج فارس و کمک به سیل‌زدگان می‌توان به عنوان ولایت‌مداری نام برد.

سعادت‌فر افزود: آمریکا در طول ۲۳۲ سال گذشته ۲۲۲ سال آن را مشغول جنگ و حملات تروریستی به کشورهای دیگر بوده است، روزی شعار دشمن "فتح نیل تا فرات" بود و امروز تنها هُنرشان صفحه‌های فرزندان انقلابی را از فضای مجازی اینستاگرام حذف کنند.

وی ادامه داد: باید به آنها گفت که اگر امام امت گوشه چشمی عنایت کنند، فرزندان انقلابی این مملکت شما را از صفحه‌ حقیقی روزگار حذف و شما را به زباله‌دان تاریخ خواهند فرستاد.

سعادت‌فر یادآور شد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه تصویب کلیات طرح حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا تشکر می‌کنیم، اما دیرهنگام و تدافعی بود.

وی از کسانی که به کمک سیل‌زدگان رفتند و اقدامات اخیر در شهرستان جیرفت توسط نیروهای گردان ۴۱ ثارالله، سپاه ناحیه جیرفت، مجموعه ستاد بحران و شهرداری قدردانی کرد و افزود: راه حل اساسی لایروبی رودخانه‌ها است که بودجه زیادی می‌خواهد و بخشی توسط فرماندار و بخشی توسط استان تامین شود و نماینده‌ها هم در گرفتن بودجه‌های ملی در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/۲۶۵۵/

برچسب‌ها:

نظر شما