شناسهٔ خبر: 32372128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره گیری از فرصت مرز در سیستان و بلوچستان عزم ملی را می‌طلبد

امام جمعه زاهدان با تاکید بر بهره گیری از فرصت‌های مرز گفت: استفاده و بهره گیری از فرصت‌های مرزی این استان برای امرار و معاش مردم منطقه نیازمند همت و تلاش مسئولان استانی و ملی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: باید از فرصت مرز‌های سیستان و بلوچستان برای توسعه اقتصادی این استان به خوبی استفاده کرد.

وی بیان کرد: توسعه بازارچه‌های مرزی، ساماندهی مرز و سوخت به گونه‌ای که فرصتی برای تجارت و امرار معاش مردم باشد عزم همه مسئولان را می‌طلبد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: فرصت‌های زیادی در زمینه کشاورزی، دامداری، صنعتی و ... در این استان به چشم می‌خورد که با وجود فعالیت‌های فراوانی که صورت گرفته، اما به نظر می‌رسد فرصت‌های فراوانی داریم که هنوز از آن‌ها استفاده نشده است.

وی با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و دهه مهدویت اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب عید شعبان نگاه به آینده است و باخودش دو چیز دارد که آن امید به ظهور و تحقق وعده‌های داده شده و تلاش در جهت آمادگی زمینه ظهور مهدی موعود (عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی بیان کرد: همگان براین اصل که امام زمان (عج) ظهور خواهد کرد و جهان به واسطه ظهور ایشان پر از عدل و داد می‌شود باور دارند.

وی ادامه داد: به گفته امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی سرآغاز زمینه ظهور امام زمان (عج) است به طوریکه وظیفه انقلاب اسلامی در زمان غیبت اقامه عدالت و قسط است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: امنیت از ضروری‌ترین نیاز‌های یک جامعه است که با توجه به دشمنی‌های استکبار جهانی برقراری امنیت، حساس تر، سخت‌تر و پیچیده‌تر شده.

حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: دشمن برای ضربه زدن به کشور از راه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده می‌کند که مسئولیت سربازان گمنام، دیگر نیرو‌های امنیتی و انتظامی بسیار تعیین کننده است.

وی با اشاره به اهمیت تکریم مساجد اظهار داشت: از آداب حضور در مساجد یکی آراستگی ظاهر و دیگری آراستگی باطن است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تبریک هفته کارگر گفت: کارگر برای کسب رزق حلال، اداره زندگی خود و پیشرفت جامعه تلاش می‌کند که از برترین عبادت‌ها و جهاد در راه خدا به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: با توجه به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب «رونق تولید» نامگذاری شده کارگران برای تحقق این شعار در خط مقدم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تاکید کرد: مسئولان باید به این قشر توجه کنند و مطالباتشان نیز به موقع پرداخت شود.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان 

نظر شما