شناسهٔ خبر: 32372064 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طنزهای سینمایی از فردا به آنتن می‌رسند

R1515/P/S4,1430/CT12

فیلم‌هایی از سینمای کمدی همزمان با جشن بزرگ نیمه شعبان در شبکه نمایش روی آنتن می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پیشِ‌رو مزین به نام نامی امام زمان(عج) و سالروز ولادت ایشان است، با در نظر گرفتن  فیلم‌های کمدی و شاد از شنبه 31 فروردین تا جمعه 6 اردیبهشت، شبکه نمایش هفته‌ای با فیلم‌های جذاب پیشِ‌رو خواهد داشت.

باکس ساعت 21 این شبکه که به مرور آثار بازیگران مطرح سینمای ایران و جهان می‌پردازد در این هفته به مرور آثار سینمای کمدی ایران خواهد پرداخت.

عناوین فیلمهای این بخش به‌ترتیب شامل: نیش زنبور، آپارتمان شماره 13، مردی که زیاد می‌دانست، قلقلک، کلاه‌قرمزی و سروناز، زن‌ها فرشته‌اند و مهریه بی‌بی هستند.

در بخش‌ فیلم‌های جذاب ساعت 23 و سینمای کلاسیک در ساعت 1 بامداد نیز، فیلم‌های: احمق‌ها در آکسفورد، مرد آرام، سقوط امپراطوری رم، تاکسی5، آقای تشویق و صندوقچه میداس از این شبکه پخش می‌شوند.

فیلم سینمایی "نیش زنبور"، شنبه‌شب 31 فروردین، ساعت 21

در خلاصه این فیلم با بازی رضا عطاران و رضا کیانیان آمده است: دو دوست از دو طبقه اقتصادی و اجتماعی متفاوت روزگار خوبی را با یکدیگر گذرانده‌اند، تا اینکه یکی احساس می‌کند دیگری به او نارو زده، این دو باز یکدیگر را می‌یابند و رابطه‌شان از نو شکل می‌گیرد اما همواره احساس بدبینی و سوءتفاهم میانشان وجود دارد.

"مرد آرام" فیلم بی‌نظیر جان فورد، ساعت 1 بامداد دوشنبه 2 اردیبهشت

 فیلمی دلپذیر و مطبوع و آن‌قدر ساده که آدم فکر می‌کند انگار فیلم نیست و زندگی است. فیلم درباره ازدواج است، یک ازدواج در یک روستای ایرلند، یک فیلم ازدواج روستایی که پر از گرما، پر از صمیمیت، و پر از رسم و رسوم و آیین است. می‌دانیم که فورد، استاد آیین است . . . و حالا، آیین ازدواج.

فیلم جذاب "صندوقچه میداس" جمعه، 6 اردیبهشت، ساعت 23

از دوران باستان صندوقچه‌ای به‌نام میداس به‌جا مانده است که می‌تواند هر چیزی را به طلا تبدیل کند و فقط یک نقشه در جهان وجود دارد که مکان آن را نشان می‌دهد. افرادی با نام‌های چریتی و گولر از وجود چنین گنجی مطلع هستند و به‌سختی در تلاشند تا نقشه و کلید اسرارآمیز صندوق را بیابند... .
انتهای پیام/*

نظر شما