شناسهٔ خبر: 32372009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت کنگان : با سرنوشت جوانان بومی بازی نکنید

امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: با سرنوشت جوانان بومی بازی نکنید ، سزاوار نیست کسانی که در آزمون‌های استخدامی کتبی قبول شده‌اند ، در مصاحبه و گزینش رد شوند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان ،شیخ محمد جمالی در  خطبه‌های نمازجمعه اهل سنت کنگان با تأکید بر لزوم پاسداشت نعمت‌های خدادادی ، سلامتی را بهترین این نعمت‌ها دانست و اظهار داشت: نباید از اعضاء بدن خود در راه‌های ناصواب استفاده کنیم ، اعضاء و جوارح انسان‌ها فردا در مقابل عملکرد ما و ظلم و ستم نسبت به آنها در درگاه عدل الهی مدعی ما خواهند شد .

امام جمعه اهل سنت کنگان  با تأکید بر لزوم تلاش در جهت فراهم شدن فضا ، برای تحقق شعار رونق تولید در سال جدید، افزود:  بحران‌ها ، چالش‌ها ، مشکلات و مسائل روزمره کشور نباید حرکت برای عملی کردن شعار رونق تولید را از مسیر اصلی دور نماید و انسجام داخلی و اقدام در راستای تقویت و توسعه انسجام ملی  نکته مثبت در توان بسیج مردمی است.

جمالی  با اعلام اینکه اصرار بر تحمل فشار موجب کاهش اعتماد عمومی به حاکمیت و فقر روزافزون می شود، عنوان کرد: چالش‌های اساسی مردم و کشور امروزه  اوضاع نامناسب اقتصادی است  که انتخاب شعار رونق تولید نشان از اشراف و واقف بودن مقام معظم رهبری و مسؤولین کشور به وضعیت اقتصادی است و لازم است دولت‌مردان راهکارهای اجرایی را بررسی و با تعیین کارشناسان دلسوز و دست‌پاک و مدیران ریسک‌پذیر و بها دادن به جوانان ، اجازه ندهند رونق تولید در حد شعار بالای سربرگ نامه‌های اداری بماند .

وی در ادامه  به مشکلات معیشتی جوانان متأهل جویای کار اشاره کرد و گفت : برای یک جوان متأهل فاقد سرپناه و شغل ، زندگی جهنم است و استدعای من از مسؤولین ذی‌نفوذ و توانمند در جذب نیرو این است که افراد یاد شده را در اولویت برای جذب قرار دهند .

وی عدم‌پذیرش قبول‌شدگان استخدام‌های اخیر در شرکت‌ها را به بهانه مردود شدن در مصاحبه و گزینش را غیرمنطقی و غیرقابل قبول دانست  و خاطرنشان کرد: با سرنوشت جوانان بومی بازی نکنید ، سزاوار نیست کسانی که در آزمون‌های استخدامی کتبی قبول شده‌اند ، در مصاحبه و گزینش رد شوند .

خطیب جمعه اهل سنت  کنگان  با اشاره به نشت گسترده گاز در سطح شهرستان افزود: این مسئله بعضا برای مردم عوارض داشته و نگرانی‌هایی را ایجاد نموده ، از مسؤولین ذیربط می‌خواهیم سریعآ  اقدام عملی در جهت رفع دغدغه شهروندان انجام دهند.

وی با تجلیل از رشادت‌ها و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران ، از خدمات‌رسانی صادقانه ، حیاتی و ماندگار ارتش به مردم سیل‌زده کشور تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما