شناسهٔ خبر: 32371771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتظار فرج توام با روحیه انقلابی، زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج)

امام جمعه موقت بیرجند گفت: انتظار فرج همراه با تقویت روحیه انقلابی زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه هاینمازجمعه با اشاره به اهمیت موضوع مهدویت ،  گفت:  انقلاب اسلامی ایران که بر پایه ارزشهای دینی بنا شده، مصداق بارز زمینه سازی برای ظهور منجی بشریت است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، استکبار جهانی احساس خطر کرد و برای جلوگیری از  گسترش روحیه حق طلبی در جهان سعی در  به سلطه کشاندن ملتهای مظلوم نموده است.

حجت الاسلام مختاری همچنین گفت:  هرکجا در دنیا روحیه انقلابی برپایه حق به وجود آمده ، استکبار شکست خورده است و اگر ملت ها به سوی حق طلبی پیش روند ، میتوانند زمینه ساز ظهور باشند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به جایگاه والای مهدویت در جهان اسلام گفت: دشمن تلاش می کند با فتنه گری در برابر حق خواهی مردم مظلوم و آزادی خواه جهان بایستد.

وی خظاب به جوانان گفت: شما جوانان باید پایه های اصلی دین را برمبنای حرکت عدالت خواهانانه  و خدمت گزارانه در سایه ولایت سوق دهید ، تا عدالت بیش از پیش ریشه دوانده  و جهانی شود.

حجت الاسلام مختاری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سنت دیرینه برات در استان، گفت: اصل موضوع خیرات برای اموات کار درستی است اما شایسته تر است که این خیرات به دست نیازمندان واقعی برسد. 

امام جمعه موقت بیرجند همچنین از مردم خواست تا در پرداخت خیرات امسال روز برات هموطنان سیل زده خود را دریابند . 

حجت الاسلام مختاری با اشاره به خسارتهای وارد شده سیل به هموطنان در نقاط مختلف کشور، خواستار توجه بیشتر مسئولان برای جبران این خسارتها شد. 

در پایان نیز بیانیه ای ازسوی امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز ارشد نظامی ارتش استان و فرمانده پدافند هوایی ارتش شرق کشور در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع نمازگزاران قرائت شد.

انتهای پیام / ط آ

مصداق بارز زمینه سازی برای ظهور منجی بشریت است

برچسب‌ها:

نظر شما