شناسهٔ خبر: 32371684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار یزد:

امنیت و آرامش جامعه مدیون تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: امنیت و اقتدار جامعه اسلامی مدیون تلاش خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) است که با همه وجود برای نظم، آرامش و تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز شهر یزد با تبریک 15 شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج) و قدردانی از فعالیت سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: این افراد بدون وابستگی حزبی و گروهی تنها در راستای حفظ منافع نظام و مردم فعالیت دارند.
وی ادامه داد: عمل به وظایف قانونی، دینی و انقلابی، بهره گیری از علوم و فنون جدید و اخلاص با حفظ استقلال کامل که جزو سرمایه آنها محسوب می شود به نقش آفرینی مشغول هستند.
رئیس شورای تامین استان یزد گفت: هوشیاری و تلاش جدی سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب شکست توطئه های دشمنان در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شده است و این روند همچنان با بصیرت و درایت در راستای آرمان های نظام ادامه دارد.
طالبی خاطر نشان کرد: مقابله با گروهک های تکفیری و معاند، عرفان های نوظهور و فرقه های انحرافی و همچنین رصد و شناسایی انواع توطئه ها و خنثی کردن آنها از ثمرات فداکاری این سربازان مخلص است.
این مسئول سیاسی استان تصریح کرد: حراست از سرمایه های انسانی و داشتن سیستم اداری سالم و پویا و مبارزه با فساد اقتصادی و فرهنگی از دیگر ماموریت های اصلی وزارت اطلاعات و سربازان گمنام است که به خوبی انجام می گیرد.
رئیس شورای تامین استان یزد تصریح کرد: برای توسعه استان و رسیدگی به نیازهای مردم در بخش های مختلف به خصوص در عرصه سرمایه گذاری و اشتغال قطعا نقش امنیت و آرامش بر کسی پوشیده نیست که بین دستگاه های امنیتی با همکاری اقدام می شود.
استاندار یزد به فعالیت شورای تامین استان اشاره کرد و با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان بر تلاش بیشتر و بهتر و رصد مسائل و پیگیری مطالبات و همکاری با سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد.
طالبی گفت: انتقال آب به استان در کنار سایر مسائل جزو موضوع های مهمی است که طرح مطالعاتی جدیدی در این ارتباط انجام شده است، امیدواریم نیاز مردم و منطقه تامین شود.
نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم حضرت مهدی (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/

نظر شما