شناسهٔ خبر: 32371390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام چمعه موقت ساری:

اجرای «طرح هرمسجد یک خانه» برای خانه دارشدن سیل زدگان شایسته تقدیراست

حجت الاسلام قاسمی اجرای طرح های متعدد نظیر «هرمسجد یک خانه» برای ساخت منزل محرومین سیل زده را شایسته تقدیر دانست و گفت: در چنین شرایط نباید فقط به کمک های دولت متکی شد بلکه همه باید در این امر خطیر یاریگر سیل زدگان باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «محمد قاسمی» در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز(30فروردین) مرکز مازندران به سالروز میلاد امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نامگذاری این روز به نام سربازان گمنام اشاره کرد و گفت: این مجاهدت های خاموش انعکاس رسانه ای ندارد و امنیت کشور مرهون مجاهدت های این سربازان است.

 

وی به وقوع سیلاب‌های اخیر و نیاز سیل‌زدگان به حمایت‌ها و مهربانی‌های مردم اشاره و افزود: ملت شریف ایرانی در این ایام بدرستی مشق مهربانی کردند و صحنه های بسیار زیبایی از امدادرسانی به هم نوعان خویش را خلق نمودند.

 

امام جمعه موقت مرکز مازندران اظهار کرد: عدم لایروبی نهرها و رودخانه ها، تعرض به جنگل و ساخت واحدهای مسکونی و تجاری در حریم رودخانه ها موجبات سیل در مناطق مختلف کشور را فراهم کرده است .

 

حجت الاسلام قاسمی بر لزوم آسیب شناسی وقوع سیل در مازندران سایراستان های کشور تاکید کرد و ادامه داد:  اینکه چرا نهرها و رودخانه ها لایروبی نمی شوند و در کنار رودخانه ها ویلاسازی می شود باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه دستگاه های دولتی و غیر دولتی در کنار مردم اقدامات درخورتحسینی را به برای سیل زدگان و رفع مشکلات آنها انجام دادند، خواستار همکاری همگانی برای رفع تمامی مشکلات سیل زدگان در آینده ای نزدیک شد.

 

حجت الاسلام قاسمی اجرای طرح های متعدد نظیر «هرمسجد یک خانه» برای ساخت منزل محرومین سیل زده را  شایسته تقدیر دانست و گفت: در چنین شرایط نباید فقط به کمک های دولت متکی شد بلکه همه باید در این امر خطیر یاریگر سیل زدگان باشیم.

 

وی ضمن محکومیت اقدام دولت آمریکا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی ، افزود: این اقدام موجب اتحاد و همدلی بیشتر ملت با سپاه شد.

 

امام جمعه موقت مرکز مازندران با بیان اینکه شکست دادن داعش،تکفیرها و جبهه النصره توسط سپاه قدس دولت آمریکا را غضبناک کرد، ادامه داد: تاریخ نشان می دهد که 93 درصد از عمر آمریکا جنایت است ،حال با این جنایت ها آیا سپاه پاسداران تروریست است یا دولت آمریکا!

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی برای مبارزه با منافقان کوردل و خنثنی کردن توطئه های آمریکا، در دورا ن40ساله انقلاب 17 هزار شهید تقدیم نظام مقدس مهوری اسلامی کردند، از مردم مومن و شهید پور مازندران برای حضور در مراسم وداع و تشییع جانباز شهید « سید حسین آملی» دعوت بعمل آورد.

نظر شما