شناسهٔ خبر: 32371293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مرز یکی از مهمترین فرصت‌ها برای توسعه اقتصادی است

گروه اجتماعی- امام جمعه زاهدان گفت: مرز یکی از مهمترین فرصت‌ها برای توسعه است اما متاسفانه گاهی به آن به عنوان زمینه تهدید نگریسته می‌شود که این رویکرد باید اصلاح شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 30 فروردین‌ماه گفت: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته بسیاری دارد که در صورت بروز می‌تواند نقش موثری در رفع محرومیت‌ها و رونق اقتصادی داشته باشد.
امام جمعه زاهدان افزود: یکی از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان برخورداری از مرز است؛ مرز یکی از مهمترین فرصت‌ها برای توسعه است اما متاسفانه گاهی به آن به عنوان زمینه تهدید نگریسته می‌شود که این رویکرد باید اصلاح شود.
وی اظهار کرد: توسعه بازارچه‌های مرزی و ساماندهی مرز به گونه‌ای که فرصتی برای تجارت و امرار معاش مردم باشد، عزم همه مسئولان را می‌طلبد.
محامی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان همچنین دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری است؛ این استان می‌تواند گردشگران داخلی و خارجی را به سمت خود جذب کند، اما در صورتی که جاذبه‌های زیبای آن به‌زیبایی نمایش داده و معرفی شود.
وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)، بیان کرد: اعتقاد به ظهور منجی در همه ادیان مشترک است؛ ما مسلمانان اعتقاد راسخ داریم که امام زمان(عج) روزی ظهور خواهند کرد و جهان به واسطه ظهور ایشان پر از عدل و داد خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، عید نیمه شعبان نگاه به آینده است و با خودش دو چیز دارد که آن امید به ظهور و تحقق وعده‌های داده شده و دیگری تلاش در جهت آمادگی زمینه ظهور مهدی موعود (عج) است.

انتهای پیام

نظر شما